Nog even geduld dan
Hele mooie aankoop, jammer dat je nog even moet wachten. Heb je wel wat leuks om naar uit te kijken.
Dit vind ik dan altijd zo gaar van die juweliers. Nu zul jij als liefhebber er wel netjes mee omgaan, maar er komen altijd vingers/vuil/krasjes op.
Snap ook niet waarom de merken niet gewoon een shitload aan dummy horloges maken om te passen, zodat je ook gewoon elk model kan zien.
Hele toffe NA. Jammer dat je nog even moet wachten, maar het geduld zal worden beloond
Mooie aankoop hoor!
Veel plezier ermee.
In principe ging ik kijken voor een horloge op de geboorte van mn dochtertje te vieren ( ze is uitgerekend voor begin februari ) dus als het nog even duurt kan ik misschien de garantiekaart op de geboortedatum laten invullen.
Klopt, ik zou dit ook niet leuk vinden met mijn horloge. Vaak zie je ook nieuwe horloges waar de stickers al voor 90% los hangen of niet meer kleven door het vaak uitnemen en passen.
Dat wordt de mooiste NA volgend jaar dan
Voor nu gefeliciteerd met de prachtige Tudor, goede keuze!
Nog ruimte voor een puzzel?
Mooie aankoop.
Alvast veel plezier gewenst met deze tijdgenoot!!
Hele mooie Tudor!!
Hopen dat hij snel geleverd wordt.
Veel draagplezier alvast.
Gefeliciteerd met deze mooie Tudor!
Hoop dat je het snel kan ophalen!
Alvast veel draagplezier!
Dat is dan goed geregeld
Geldt dat ook voor andere merken, zoals Rolex?
Iemand die dat misschien weet?
Mooi hoor, alvast veel plezier ermee.
Gefeliciteerd!
Sowieso een heel gaaf model!
Dan is dit dus geen NA topic, maar had dit bericht in incoming gekund.
We zien het NA topic vanzelf verschijnen.
De aankoopprijs werd van mijn bankrekening overgeschreven naar die van de AD dus technisch gezien is de aankoop gedaan van het moment de transactie goedgekeurd was.
Maar toch bedankt voor je positieve bijdrage
Hahaha… We maken hier geen NA’s van bankafschriften, uiteraard.
Maar ik begrijp je enthousiasme!
Mooie aanwinst, gefeliciteerd!