Hier en daar kleine beschadigingen maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben er alleen nog niet over uit hoe oud deze is. Iemand die hier meer over kan melden? Heb helaas niet de mogelijkheden om de kast open te maken.
Een volgende vraag is: Hoe krijg ik deze band van het horloge af? Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Dit is de aansluiting van de band.
Gaaf horloge!
Die fixoflex-horror mag er wat mij betreft ook vanaf.
Die kun je met een standaard pushpin-tooltje verwijderen, hoewel ik het in het begin wat lastiger vond om fixoflexen te verwijderen dan gewone bandjes.
Verbazend maar uit Duitsland komen de meest fraaie Russen.
Ik heb in het verleden een hele verzameling gekocht aldaar.
Dat waren er te veel.
Binnenkort in dit verkoop theater…
Wil een poging wagen deze fixoflex op m’n bulova te zetten. Omdat deze vroeger ook met een zelfde soort band werd verkocht. Deze gaat waarschijnlijk op zwart leer.
De fixoflex epileerband verwijder je het makkelijkste met een horlogeschroevendraaiertje in plaats van een pushpintool is mijn ervaring, pak wel eentje die mag beschadigen, soms is het handig even een setje extra handjes erbij te hebben, metalen banden klemmen nog weleens. Mooi horloge @MJH en een fraaie complicatie!
Prachtig horloge, ik denk ergens geproduceerd begin jaren 90 en voorzien van het Poljot kaliber 2612. Dat uurwerk werd al vanaf de eerste Poljot alarmhorloges gebruikt en is eigenlijk nooit gewijzigd.
Veel draagplezier met deze fraaie Rus
Bij nader inzien blijft deze band er nog even lekker op zitten. Door de endlinks zal deze niet fatsoenlijk op mijn bulova passen en begin 'm steeds meer te waarderen op dit horloge.