NA: mijn eerste Ali: Escapementtime

Leuk horloge Petra. Groene band past leuk erbij, maar staal is misschien nog mooier.
Keuzes :+1:.

2 likes

Dit is best wel gaaf! ben benieuwd naar het eind resultaat :slight_smile:

image

5625-7110

3 likes

Yup dat is 'em. Stock foto of in bezit? Ziet er nog zo puntgaaf uit!

Deze is van online. Ik heb wel twee (bijna) puntgave gehad van dit model, 1x blauw, 1x wit.

Uiteindelijk won de 5625-7000 case voor mij met iets bredere lugs.

Heb de 3 witte king seikos nog.

3 likes

Ja, lijkt er echt op.

Staat haar goed. Mooi horloge ook.

Leuk. Ben benieuwd naar de resultaten.

Hoewel ik die groene tropic best leuk vond staan, heb ik een mesh op het horloge gezet. Ik dacht dat het minder goed zou staan, dat het iets van dat groene weg zou halen. Maar ik moet zeggen: ja, het staat beter. Het zit ook beter: mesh en staal duwen horloges mooi recht op mijn pols.
De ruimte tussen de band en het horloge valt trouwens minder op in het echt. Maar ik heb nog een band met endlinks. Geen idee of het past, maar dat ga ik nog proberen.

5 likes

Mooi groen is niet lelijk!

En ik heb de zilverkleurige onderweg.
Edit: aangekocht omdat ik ook veel gelijkenis met de KS56 zie.

2 likes

Vind ik ook. Leuk, dat jij een zilveren hebt besteld. Het zijn echt mooie horloges.

1 like

4x…begreep ik. Mijn automaten gaan wat sneller. Ja, geen probleem, die batterij. Er zit een 371 in, vrij standaard dus.

1 like

Seiko geeft 2 jaar batterijlevensduur op voor de VH31. Dus valt wel mee :slight_smile:

2 likes

Echt veel beter!

1 like

Ja dat is 14400 bph, de meeste automaten doen 21600 of 28800 maar toch heel leuk voor een quartz.

1 like

Netjes, leuk quartz uurwerk.

2 likes

Vind ik ook Petra! Veel plezier ermee :+1:

1 like

Ik vond de tropic echt goed passen bij het horloge en geweldig goed staan. Wat mij betreft veel mooier op dit horloge dan de mest, maar ja, dat is mijn bescheiden mening en smaken verschillen (gelukkig). Ik ben sowieso een tropic fan. In ieder geval een mooi horloge.

2 likes

Haha, ja, smaken verschillen. Mijn eigen smaak verschilt nog van dag tot dag!