Erg mooi horloge Martijn, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Thanks allen voor de leuke reacties !
De lume heeft het heel de nacht volgehouden op het nachtkastje, misschien zelfs nog een tikkeltje beter dan mijn Tissot Seastar duiker.
Bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal niet over de minpunten gesproken heb. De verzonken kroon is mooi, maar heeft ook de keerzijde dat opwinden lastiger is (heb ik nog geluk met mijn relatief kleine vingers).
Anderzijds is het horloge een paar keer bewegen voldoende, en kom je ook meteen bij de rotor: die is van de Miyota 9039 zoals al vaker benoemd misschien een tikkeltje aanwezig, om de pols valt het sowieso mee maar ik stoor me er verder niet aan. Positief bekeken compenseert dit ook weer een tikkeltje de feel van het opwinden, en weet je dat je nog steeds een fijn stukje techniek in handen hebt
Ook even een snelle wissel gedaan, maar ga denk toch weer terug naar bruin:
Wat een toffe aanwinst! Vooral de 3D lume komt er heel mooi uit. Toen ik deze zag, moest ik gelijk aan de lume van de vertex M100 denken.
Ik ga maar eens loeren naar de groene versie.
Dat geluid went wel. De eerste uren was ik ook soms op zoek naar waar dit rare geluid ineens vandaan kwam. Totdat ik door had dat het de rotor was. Het heeft zijn charme vind ik.
Qua bandje vind ik bruin toch ook beter. Dus in tegenstelling tot Amy Winehouse… Back to brown.
Heel gaaf ding!
Geniet ervan
Dit model blijft in mijn hoofd zitten! Echt mooi gedaan van Baltic. Sluit niet uit dat ik hem een keer ga aanschaffen!
Ik kende het niet, maar echt een stoer horloge.
Ga zo even op hun site kijken.
Veel plezier er mee