Zo voor het einde van jaar, heb ik mijn eerste Breitling kunnen scoren. Toen ik een paar maanden geleden naar Nijmegen reed voor mijn eerste Zwitser, twijfelde ik nog tussen de Omega Seamaster 300M en de Breitling Avenger 43 GMT. Uiteindelijk gekozen voor de Omega, echter bleef die Breitling in mijn hoofd spoken.
Mede door de mooie foto’s van @Paul2All, raakte ik heel nieuwsgierig naar de Breitling Colt Automatic 41. De afgelopen weken heb ik C24 en een aantal grijze dealers afgezocht voor een Breitling Colt Automatic 41 met een grijze wijzerplaat, totdat ik in de topic over de Breitling Outlet van Roermond, de betreffende Colt op de foto’s zag staan.
Gisteren samen met mijn vriendin en moeders een dagje uit naar Roermond gemaakt. In de Breitling Outlet de Colt in het grijs en blauw om mijn pols gehad en besloten om de grijze mee te nemen. Nu kan ik lekker afwisselen tussen de Omega en de Breitling.
Oh en omdat wij allemaal van horloge foto’s houden, hier een paar foto’s:
Blijft een top horloge. Hoewel het qua prijs een beetje de instap is bij breitling vind ik dit een van hun mooiste modellen. Waar ik de meeste breitlings persoonlijk wat druk vind, is deze mooi in balans. Geniet van het horloge, je zult vast met een goed gevoel het nieuwe jaar in gaan😉