NA: mijn eerste Breitling

Een Breitling staat al lang op mijn lijstje. Nu een paar maanden geleden op een regenachtige vrijdag ging ik mijn eerste ophalen.
Na een kleine zoektocht welk model het moest worden en vele keren twijfelen was het vandaag de dag.
Vanuit Brabant helemaal naar Assen maar niet voor niks. Na een leuk gesprek over horloges en auto’s (hadden toevallig de zelfde auto gehad) ging ik weer naar het zonnige zuiden met mijn nieuwe horloge.

Op rubber draagt de superocean echt heerlijk maar omdat er ook een stalen band bij zit wilde ik die ook testen. Nu heb ik sinds een week de band erop en het valt niet tegen. Al denk ik wel dat mijn voorkeur uit gaat naar rubber.

136 likes

Mijn beste,

Wat een prachtige Breitling!!
Gefeliciteerd dan ook met deze gezaghebbende verworvenheid!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi exemplaar. Proficiat met je N.A. :+1:

1 like

Tof man! Geniet ervan :innocent:

1 like

Leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige SuperOcean :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd, veel plezier van je aankoop. Leuk om te lezen dat het “moment/contact” met de verkopende partij ook meeweegt in de beleving! En zo moet het ook zijn.

Ik heb momenteel een Breitling nightmission te koop staan op een bekend platform en krijg alleen maar in slecht nederlands reacties als : wat is uiterst prijs :face_with_raised_eyebrow:

Enjoy yours!

1 like

Ah, Breitling, zo ben ik ook begonnen en het merk heeft nog altijd mijn aandacht. Geniet er van.

1 like

Fraai! Mooie aanwinst. :ok_hand:

Als het horlogespaarpotje weer voldoende gevuld is wil ik deze(lfde) ook nog eens proberen. Sowieso, ik nog nooit een Breitling gehad en dat moet gewoon een keertje gebeuren. Omdat het kan. :sunglasses:

1 like

Gave NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd, mooie Breitling :ok_hand:t2: Draag eigenlijk ook altijd de rubberen band :sweat_smile::smiley: Geniet ervan!

1 like

Lekkere Breitling heb je daar!!

Mooie matte bezel, vette wijzers en een leuk rood pijltje op de seconde wijzer!!! Gewoon cool!

Geniet ervan in goede gezondheid.

1 like

Mooie NA, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd!! Goede keuze!!

1 like

Een heerlijke stevige Breitling toolwatch! Geniet ervan in goede gezondheid!

1 like

Prachtig!

1 like

Gefeliciteerd met jouw mooie Breitling!

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge.

1 like

Mooie Breitling veel plezier ermee

1 like