NA: mijn eerste Casio, het is een Illuminator.

Klopt, zeker niet de laatste… zojuist deze besteld, leuke aanbieding bij Zalan do.

1 like

Mijn dochter heeft een F91 en die is echt klein. Voor pols omtrek van max. 16cm schat ik. Bovendien heeft ie echt een heel goedkoop plastic bandje. Is wel te wisselen (18mm) al zitten de bandpennen erg dicht tegen de kast aan. Een 1,2mm dikke NATO gaat er al niet meer doorheen.

1 like

Wat een boel modellen hebben ze, ook een mooie Illuminator, veel plezier er mee gewenst!

Dank je wel voor deze info, die F91 zou dan voor de verzameling worden vintage) en misschien wel voor m’n kleindochter later (nu nog geen 8 maanden).

Voor het echte vintage gevoel zit ik te denken aan een A 171 in de goedkoopste uitvoering, deze is gebaseerd op het eerste Casio horloge uit 1974.

2 likes

Leuk man, denk dat @Dao heel veel leden geïnspireerd heeft :sweat_smile:

:+1:t2:

En @HansT van harte met dit icoon voor de kleine beurs :grin:

6 likes

Dank je wel👍🏻

1 like

Echt een leuk horloge :+1:t2: Ik weet nog goed dat je bij ons op de lagere school rond 1981 er niet bij hoorde zonder Casio :smiley:
Veel draagplezier Hans

1 like

Dank je wel Frank, ik had in de seventies een goedkoper horloge dan een Casio, dat ook al snel stuk ging.

1 like

proficiat

1 like

Altijd leuk een Casio.:+1:

1 like

Gewoon een leuke alleskunner, Hans! Haha, helemaal hip en trendy!

2 likes

En 5 alarmen dus je zult je nooit meer verslapen Hans :sleeping::zzz::zzz::alarm_clock::alarm_clock::alarm_clock:

1 like

Waarom kom ik toch telkens in dit topic kijken?
Nu wil ik er ook een.

3 likes

Dank je wel Martin!

Dank je wel, dat heb ik gemerkt!

Dank heerlijk, nu ben ik hip en ook nog trendy😀.

Dank je wel, vannacht ging het alarm twee keer af.

Haha, voor €29,90 heb je er een!

2 likes

Heb ik ook. En ik zou niet weten wanneer ik hem dan zou moeten dragen.

2 likes

De beste dag om een Casio te kopen is vandaag😀.

1 like

Baas!!

1 like

Dat dus

1 like

Er zit een hoge gunfactor en sympathie om casio heen. Gave machientjes altijd. Veel plezier met de casio hans.

1 like

Leuke NA ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dank je wel, ik heb hem nu al meerdan een dag om en geniet er echt van!

Dank je wel👍🏻

1 like