NA: mijn eerste Casio, het is een Illuminator.

Dank je wel Frank, ik had in de seventies een goedkoper horloge dan een Casio, dat ook al snel stuk ging.

1 like

proficiat

1 like

Altijd leuk een Casio.:+1:

1 like

Gewoon een leuke alleskunner, Hans! Haha, helemaal hip en trendy!

2 likes

En 5 alarmen dus je zult je nooit meer verslapen Hans :sleeping::zzz::zzz::alarm_clock::alarm_clock::alarm_clock:

1 like

Waarom kom ik toch telkens in dit topic kijken?
Nu wil ik er ook een.

3 likes

Dank je wel Martin!

Dank je wel, dat heb ik gemerkt!

Dank heerlijk, nu ben ik hip en ook nog trendy😀.

Dank je wel, vannacht ging het alarm twee keer af.

Haha, voor €29,90 heb je er een!

2 likes

Heb ik ook. En ik zou niet weten wanneer ik hem dan zou moeten dragen.

2 likes

De beste dag om een Casio te kopen is vandaag😀.

1 like

Baas!!

1 like

Dat dus

1 like

Er zit een hoge gunfactor en sympathie om casio heen. Gave machientjes altijd. Veel plezier met de casio hans.

1 like

Leuke NA ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Dank je wel, ik heb hem nu al meerdan een dag om en geniet er echt van!

Dank je wel👍🏻

1 like

Daar zou je dan de tijd voor moeten nemen:)

:grinning:

Leuk verhaal. En leuk dat je naast merken als Omega en Oris ook zo’n quartz-crisis… eh… mag ik dat zeggen? … veroorzaker kan waarderen. Dat kan ik wel waarderen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank je wel, deze Casio heeft iets aparts wat het aantrekkelijk maakt.

Leuk verhaal en het enthousiasme over een tof horloge van drie tientjes spat er van af.

1 like

@HansT Ik wilde niet teveel off-topic gaan in het Moonswatch topic maar zo’n Swatch kan echt niet tippen aan de kwaliteit van een Casio zoals jij hebt. Het is eigenlijk ongelooflijk hoe Casio het kan maken voor dat geld. Ik heb bijna 20 jaar een Casio gehad als enige horloge en ik zwom er vaak mee, ook in zee. Keek eigenlijk nergens naar en was 50m waterdicht. Alles functioneerde vlekkeloos en nooit haperde er ook maar één knopje. Pas na 20 jaar oneigenlijk gebruik onder water gaf ie het op. Het was wel een 100% metalen kast. Vrienden van me hadden ook dergelijke Casio’s, mankeerden ook nooit wat.
Daarom heb ik heel mijn leven al sympathie voor het merk en ze maken veel verschillende modellen. Je zult er lang plezier van hebben schat ik.

1 like

Dank je wel voor het uitvoerige antwoord Folkert, toen ik eergisteren m’n nieuwe Casio haalde was ik verbaast hoe degelijk en fraai het horloge voelt. Op dit moment draag ik hem nog steeds en heb plezier aan m’n nieuwe Casio AE - 1200WH. Net als mijn Seamaster heeft dit horloge een link met mijn favoriete films van James Bond. De Moonswatch serie ziet er fraai uit, het leek me leuk om er een te hebben voor mijn verzameling (Mission to the Moon), maar ik zie nog wel wat ik doe. Een horloge uit de Casio A171 serie lijkt me ook nog leuk om er in de toekomst misschien bij aan te schaffen.

1 like