NA: Mijn eerste Diver

Beste,

Na een paar dagen kijken, passen, lezen en suggesties heb ik nog een aanwinst met jullie te delen. De Hamilton Intra-matic viel toch af. Hoewel het een mooi horloge is had ik er toch niet zo’n goede klik mee. Mijn gemengde gevoelens bij de Frederique Constant Healey deed mij ook besluiten om die niet aan te schaffen. Het is dus de Oris 65 Movember geworden! Wat een mooi horloge! Ik had hem zelf niet op het oog maar daarom ben ik blij dat ik om jullie advies en suggesties had gevraagd. Bij het zien van de foto’s vond ik hem direct mooi en om de pols nog mooier! Lang verhaal kort. Superblij mee! :yum: Bedankt voor de suggesties en input! Foto’s!!








Dit is nu mijn trio :yum:

Dit is de verlovingsring voor mijn aanstaande waar ze helemaal lyrisch over is :yum:

71 likes

Fraai! Goede keuze, Proficiat!

1 like

Mooi horloge!

1 like

:star_struck:Heel mooi trio, die Sixty Five is prachtig veel plezier met je aankoop. Heb je ook die Oris nato erbij, die staat ook mooi.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi :+1:

1 like

Goed bezig hoor. Nog wel wat geld overhouden voor de trouwerij.:wink:

1 like

Prachtige aanwinst en een erg mooi trio tezamen :+1:t2::ok_hand:t2:

Geniet ervan…veel draagplezier

1 like

Goede keuze de Oris! Gefeliciteerd!

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Knappe aanwinst waar je mee gezien mag worden, top!!

1 like

Liefdevolle foto’s.
Succes.

1 like

Jazeker! Ik hou niet van Nato’s maar een keertje proberen kan geen kwaad. Ik ga er waarschijnlijk toch een andere band op zetten. Misschien dan ook even de bijgeleverde Nato testen. Kan ik gelijk even oefenen met de bandenwisseltool. :+1:

1 like

Bedankt allemaal! :+1:

Bedankt! Ja, ik ben voorlopig wel even klaar! (Zeg ik nu :joy:)

Geweldig mooie NA !
Gefeliciteerd !

1 like

Goed bezig!! Wederom een mooie aanwinst!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd ermee. Genieten maar.

1 like

Cool, goede keus. :ok_hand:

1 like

Is dit de 42mm? Of 40?

In elk geval nogmaals gefeliciteerd. Leuk!

1 like

Ja het is een mooie set zo :+1:heb de lederen band maar heel even geprobeerd. Erg dik en stug maar deze was ongedragen dus niet de tijd gekregen om naar mijn pols te gaan staan. Draag 'm eigenlijk het liefst op staal.

1 like