Een nieuw jaar beginnen met een nieuw horloge is altijd goed. Na al het Duikers en Dresswatch geweld in mijn horlogekist ben ik wel eens toe aan een horloge die ik echt als dagelijks horloge kan dragen. Een Duiker draag ik het liefst met korte mouwen , een Dresser het liefst met een overhemd of trui. Een GMT kan je altijd dragen. Het liefst 40 mm, Quartz zodat ik zonder poespas het ding om kan doen en het liefst een model die saffierglas heeft. Wel beste mensen , het is uiteindelijk de Elysee GMT Pro geworden. Allicht dat er weer een hele boel forumleden hun woordje klaar hebben staan met “ plakmerk “ , “ Schaamteloze hommage “ , “ Veur dees geld kende veul beter krijguh “ maar laten we eerlijk zijn. Dit soort horloges zijn toch wel de ultieme “ grab and go “ horloges. Het is wel even wennen dat de bezel geen clicks heeft.
Lekker van genieten!
Nice veel plezier ervan.
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Schön! Van harte. Veel plezier ermee!
Hoop dat je geen list hebt betaald…
Leuk ding! Hier ligt een Zeppelin. Veel voor weinig spul.
Mijn beste,
Veel draagplezier met deze kordate globetrotter!!
Gefeliciteerd met je leuke aanwinst
Ik heb een vergelijkbaar horloge, Revue Thommen. Ook een sub marine look alike. Ik heb er enorm veel plezier van. Geniet ervan zou ik zeggen!
Gefeliciteerd met je NA! Koop en draag wat jij mooi vindt, wat je aanspreekt en maakt dat je met een glimlach kijkt hoe laat het is. Enjoy!
Gefeliciteerd met je NA. Draag wat je mooi vindt en in goede gezondheid
Wunderbar! Veel plezier met je nieuwe horloge.
Veel plezier met dit horloge!
Sehr schön! Grab and go… nice
Greif und geh! Viel Spass da mit!
Gefeliciteerd !
Maar wat is er Duits aan.
Is toch gewoon een Chinees
Kan een Duitser toch nooit maken voor die prijs.
Had dus ook Invicta op kunnen staan.
Maar maakt niet uit.
Ik heb ook goedkope horloges.
Veel plezier ermee.
Snap wel dat je een dresser onder je overhemd verbergt.
Het horloge is Duits wat ik kan vinden. Met Ronda quartz uit Zwitserland.
Ik heb zelf een Swiss Alpine Military skindiver met Ronda 515 en die loopt +1s per maand!
Kortom, prima horloge ondanks dat ik het ontwerp wel echt van Rolex gejat vind.
Elysee is opgericht in Zwitserland. Later overgenomen door een Duitser en sindsdien gestationeerd in Dusseldorf(op de achterdeksel staat dat het horloge in Düsseldorf gemaakt is) Sinds 2013 mag Elysee “ Made in Germany “ op de wijzerplaat zetten. “ Made in Germany “ is hetzelfde als “ Swiss Made “ keurmerk.
Leuke horloge , draag hem met plezier