NA: Mijn eerste echte horloge

Heel tof en een leuk tripje van gemaakt zo te zien! Enjoy👍

Heerlijk een dag uit met ook nog een mooie aanwinst :+1:

Gefeliciteerd met je aankoop. Mooi horloge. Veel plezier ermee.

En waar in Antwerpen ben je dan uiteindelijk je eerste echte horloge gaan kopen? :clown_face:

I kid. Die Citizen is de perfecte one watch collection. Heel mooi.

Die eerste foto is ook cool: zowel de achtergrond als de spiegeling is scherp.

Leuk Emil, erg mooie aanwinst. Gefeliciteerd!

:heart: is in the air. :grin: Mooi horloge hoor!

Gefeliciteerd met de prachtige aankoop.
Én de mooie dag.

Ik was er afgelopen weekend nog even. Wel in meerdere etalages veel mooi spul zien liggen maar helaas zonder NA weer huiswaarts. Fijn dat jij je Citizen een mooie Citytrip hebt kunnen geven! Leuke stad hè dat Antwerpen?!

Ik heb het van @Paul-V over mogen nemen in de stationshal van Antwerpen. Het is een JDM-model, dat betekent dat het alleen in Japan te koop is of uit Japan te importeren.
Dat het de perfect one piece watch collection is ben ik zeker met jou eens. Wat een horloge zeg, echt niet normaal. Zo enorm blij mee!

1 like

Antwerpen is zeker een mooie stad. Vele leuke winkels en vooral heel erg mooie gebouwen. Zeker een stad om weer een keertje terug naar te gaan, al was het wel een lange reis (5 uur in de trein totaal).

Mooie klok en leuk fotoverslag!:+1:t3:

Ondertussen weer thuis aangekomen. Wat een horloge…

4 likes

Mijn beste,

Wat een leuke berichtgeving over je eerste echte horloge!!
Een fraaie Citizen voor langdurig horlogeplezier!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Antwerpen is altijd leuk, moet er tzt weer eens op de markt mosselen gaan eten met een goed glas :beer:
Mooi horloge trouwens :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aanwinst. En een fijne dag gehad in Antwerpen! Top!

1 like

Ah fijn dat ie een nieuw baasje heeft!

Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee !

Kan uit ervaring zeggen dat dat niet zo moeilijk is :wink:

3 likes

Gefeliciteerd, mooi ding hoor!

Tof, die specifieke serie Citizens. Deze blauwe is ook erg geslaagd, veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Hoi Emil, gefeliciteerd met je Citizen, wens je veel draagplezier. Daarnaast nog een leuke dag gehad in Antwerpen, sokken zijn daar waarschijnlijk goedkoper dan hier :grin:.
Daarna de dag afgesloten met een lekkere pizza, moeite waard daar nog eens heen te gaan :ok_hand: :+1:

1 like

Leuk avontuur :upside_down_face::blush: veel plezier ervan :+1:t2:

1 like