Gefeliciteerd, enjoy.
Prachtig horloge en mooie herinneringen gelijk erbij gemaakt. Een win win!
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Als ik dit soort horloges zie, met deze specs en die afwerking, dan vraag ik mij steeds weer af waarom je een shitload aan euronen zou moeten doneren als het voor zo een bescheiden bedrag ook kan… Bizar!
Off-topic: Misschien gaat het gewoon om leuke sokken ? Niet iedereen koopt een prijs, sommigen hebben een andere prioriteit
Het zijn hele mooie sokken, lekker strak en zakelijk, én nog eens goedkoper dan in Nederland. Hopelijk blijven ze lang goed.
Anyway nog een foto, want ik kan er maar geen genoegen van krijgen…
Ik heb hem vandaag nog niet gedragen, omdat de band nog niet perfect op maat is. Ik moet vanmiddag eventjes een tool bestellen.
Tof horloge, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Pas op met de busjes/kraagjes van de bandpennen, die raak je gemakkelijk kwijt. Oh en vergeet ze ook niet terug te monteren, anders valt de bandpen eruit
Heel mooie Citizen, goede keuze als eerst echte horloge aanwinst.
Veel draagplezier toegewenst met de NA.
Inderdaad, als het een pin and collar bandje is en je hebt dit nog nooit gedaan, kan het snel misgaan. Goede tip van Stefanmol.
Ik zet zelf het kraagje meestal op de tip van een satéprikker of tandenstoker. Kun je 'm niet kwijtraken en is ook gemakkelijk met het terugplaatsen. De meeste Japanners in het wat hogere segment gebruiken dit systeem, net als wat oudere Omega’s.
Het is duidelijk dat ik eerst maar eens moet gaan onderzoeken hoe het precies werkt. Op de band staan wel pijltjes. Anders kan ik altijd nog op bezoek bij een juwelier of misschien zelfs een mede-forumlid.
Kun je prima zelf hoor, ik gebruik gewoon zo’n goedkoop tooltje.
Het is meer dat als je niet weet dat er een kraagje in kan zitten, je deze snel kwijt bent.
Als je de schakel eruit hebt zie je gauw genoeg hoe het in elkaar hoort. Het kraagje zit bij sommige banden in het middelste deel van de schakel, en bij andere aan het buitenste deel.
Deze band is zonder busjes, dus gemakkelijk Emil
Gewoon de pennen eruit duwen en er weer in.
Om ze eruit te duwen de richting van de pijltjes op de binnenkant volgen.
hahaha lekker overbodig advies van mij dan
Leuk horloge en leuk verhaal!
Voor een eerste echte horloge is dat direct een goede binenkomer. Super gaaf en veel plezier ermee.
Mooi ding man. Veel plezier ervan.
Dat is een hele mooi.Gefeliciteerd ermee.
Mooi horloge, mooie wijzerplaat
veel plezier ermee
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en je hebt er een geweldige herinnering bij door er zo`n dag van te maken
Hij had inderdaad kraagjes. Ik had een link zonder kraagje terug gedaan maar die voelde wel heel erg los. Bleek dat dus dat ik iets was vergeten. Gelukkig is het nu gefixt. Het enige nadeel is dat hij geen halve links heeft. Hij zit net wat losjes.
Om dat te verkomen moet ik maar wat meer gaan eten, wat overigens ook het goede voornemen was om een paar kilo’s aan te komen.
Klinkt als een goede dag! Eerst al een enorm gaaf horloge, dan burgers, gloednieuwe sokken en afsluiten met pizza. Kan me goed voorstellen dat je de volgende dag er als het mannetje bij liep, met het nieuwe horloge + sokken