NA Mijn eerste G Shock!

:face_with_peeking_eye::wink: Gefeliciteerd met je aanwinst

1 like

van G Shock is algemeen bekent dat ze het beater “patent” wel hebben :ok_hand:
iig wel een mooi trio,
draag ze met plezier

1 like

Klinkt als een fijne werkgever.

Veel plezier met je NA.

1 like

Haha vandaag heel voorzichtig gedaan nog niks erop, snel terug in het doosje lol

Dan raad ik de GW-5000u-1ER aan, da’s de rechtse, de GW-5610U kan ook, die kost ongeveer de helft, dat is de middelste, maar de band is minder luxe net als de onderkant.
Maar aangezien ze bijna niks kosten en als je de 5610U hebt net als ik wil je toch later die andere, net als ik dus dan die 5000u gelijk!
Je krijgt er geen spijt van, super horloges.

1 like

Ik bestel bij die drie letters altijd omdat ik altijd doodgegooid wordt met bonnen, bon als ik jarig ben bon met de kerst bon met oud en nieuw bon voor target gehaald :face_with_hand_over_mouth:

Gelukkig prijs de heer, dat ze van de 5000 series er maar drie verschillende hebben (dat ik weet)
:roll_eyes:Aub niet met voorbeelden komen van andere 5000’s anders kan ik een horloge winkel gaan beginnen

1 like

Hoppa alstublieft

2 likes

Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Ja wat zei ik nou!
Ik heb de G Lide GWX en GLX ook al ontdekt

2 likes

Nog even doorgaan en hij heeft een KING om zijn pols!!! :partying_face:

Wacht maar tot @AstraJuke zijn verzameling aan je laat zien :rofl: Daar heeft elke shocker respect voor :star_struck:

5 likes

Ja daaahaag mijn moeder lacht nou al sarcastisch, ja ja weer 1 gekocht, morgen laat ik wel zien dat ik nog niet zo erg ben en die mammoet had ik bijna gekocht ja, omdat je op plaatjes niet ziet hoe groot die bijna kerkklok is maar gelukkig op YouTube wel behemoth ja

Heel veel plezier met je eerste G-Shock :blush:

Wel opletten, want het virus slaat heeeeel snel toe hahaha :wink:

Enjoy!

Thanx :blush:
Zijn er ondertussen nog wel enkele onderweg :joy:

Zoals hierboven vermeld, heb ik van sommige modellen gewoon een dubbele in een iets mindere staat om te dragen…
Nu ben ik ook modellen aan het kopen, om te gaan modden…
Just for Fun :innocent:

2 likes

Past niet onder mn werk-blouse-mouwtje :upside_down_face: