Oh nee, vergeten. Ik had er al twee.
De linkse is de NA.
Poll: welke ga ik opofferen als beater?
Voor zover je een G Shock kan beaten, maar hij gaat wel beschadigen want mijn werk is heel fysiek. Of zal ik 1 van die drie toch maar niet aan doen naar mijn werk en rondkijken voor WEER een andere? Maar ja, de uurlijkse chyme wordt steeds harder en harder al…problemen problemen…
Goede keuze om bij zwaar werk een G-Shock te gebruiken! Persoonlijk zou ik het liefste een positief display hebben omdat deze toch een stuk beter af te lezen zijn. Een negatief display ziet er weer wat rustiger uit dus voor beide kampen is wel wat te zeggen.
Wat betreft welke af te raggen: ik zou 1 van de 2 positieve displays gebruiken op het werk, maar de andere 2 ook houden. Ze kosten je de kop niet.
Geniet er van man!!!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je eerste G Shock!!
Ik wens je er een levendige tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Elk horloge moet gedragen worden.
Eerste beschadiging doet ff pijn, en door💪
Dankjewel!!
Ik dacht aan de negatieve, om te beaten, ik heb die als laatste gekocht, omdat ik al wist dat ie moeilijk afleesbaar was, maar je hebt wel gelijk, das minder handig!
Dankjewel!!
Ik zie er nog geen krasje op! Dat stelt wel weer geruster!
Mooi, geniet ervan!
Persoonlijk, als ze echt nieuwstaat zijn en je bent verzamelaar dan zou ik deze lekker zo houden. Ga dan op zoek naar eentje die al wat beschadigingetjes heeft dan zie je waarschijnlijk de nieuwe ook niet gauw en maakt het je misschien ook wat minder uit. Ik heb altijd (zelfs bij G-shocks) dat ik me ga irriteren aan beschadigingen die ik maak en waarvan ik weet dat ze er niet zaten (omdat ik ze nieuw of in nieuwstaat heb gekocht).
Tough solar rules
Die aftermarket ‘bumper’ helpt ook wel
Hou de oude voor je werk, en de nieuwe lekker van genieten!
Lekker setje zo!
Veel sterkte met het kiezen van de beater!
De linkse gebruiken als beater ! Succes met afraggen
Is dat legaal? Er staat me iets bij dat je recht hebt op pauze. Dat kon wel eens tegen het arbeidsrecht verstoten. Ik weet niet hoe goed die baan is, maar ik zou het aankaarten of iets anders zoeken.
Inderdaad, klinkt als een strafkamp dit…
Anyway, wel van harte met de nieuwe aanwinst inderdaad!
Top! Ik heb nooit een G-Shock in m’n bezit gehad. Wellicht wordt het een keer tijd.
Fixed that for you
Mooi setje zo!