NA: mijn eerste "grail watch"

Wellicht leuk om te weten dat mijn “grail watch” op dit moment een vintage Rolex Datejust 1601 is.

Dit was de slotzin van mijn voorsteltopic slechts zes maanden geleden. Ik was eigenlijk van plan om de aanschaf pas te doen nadat ik ben afgestudeerd, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan… :shushing_face: Al het recentelijke datejust geweld op dit forum hielp daar ook niet bij.

Gisteren zag ik online een Rolex 1603 staan die aan mijn criteria voldeed. Meteen geïnformeerd bij de winkel en vandaag afgereisd naar het verre Maastricht om de koop te voltooien. Het personeel van Steiner was zeer behulpzaam en gaven me een goed gevoel om op deze manier mijn eerste “echte” horloge aan te schaffen.

Anyway, het is uiteindelijk geen 1601 maar een 1603 uit 1977 geworden, dus met een stalen bezel. :heart_eyes:

125 likes

Prachtige aankoop! Draag hem in goede gezondheid!

Gr. Hans

2 likes

Top! Veel draagplezier!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Mooi exemplaar! Gefeliciteerd :+1:

2 likes

Nice :ok_hand: erg mooi!

1 like

Wow, prachtig. Hele mooie aanwinst. Heel veel plezier van het horloge en succes met afstuderen.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze gerenommeerde verworvenheid!!
Ik wens je er een aangename tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes

Deze ken ik precies :blush: Recent ook nog gaan passen! Mooi exemplaar, proficiat ermee!

4 likes

echt mooi,veel geluk ermee

1 like

Jummie, geniet ervan!

1 like

Ik heb deze al meerdere keren digitaal langs zien komen, die kast ziet er megagoed uit (de rest ook trouwens). Veel plezier ermee!

3 likes

Prachtig exemplaar!

2 likes

Erg mooi exemplaar, geniet ervan :+1:t2:

2 likes

Super! Geniet ervan

1 like

Dat is wel een hele mooie. Gefeliciteerd!

1 like

Wauw, bedankt allemaal voor jullie like’s en reacties!

@HanDavinci Ik heb deze al meerdere keren digitaal langs zien komen

Dan heb je geluk er bestaat namelijk een zeer grote kans dat je 'm in de toekomst nog vaker zult gaan zien. :grin:

@Robbj Deze ken ik precies :blush: Recent ook nog gaan passen!

Zoe je maar weer dat het toch een klein wereldje is. Hopelijk wel jouw zegen aan het horloge meegegeven? :wink:

2 likes

Geefelicteerd met deze grail. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd kerel, erg mooi.
Mag ik daarnaast vragen welke studie je gaat afronden? Ik heb zelf ook nog laat een studie gedaan.

1 like

Prachtig horloge, mooie streepjes indices, veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Van harte, erg fraai! Prachtig zelfs!

1 like