Een robuuste goed uitziend horloge als daily driver naast mijn bestaande collectie , daar was ik de afgelopen weken naar opzoek. Een Expedition horloge ala Hamilton Khaki Field maar dan in een wat goedkoper sigment aangezien ik over een aantal weken voor de 2de keer vader wordt, dat was was het plan zodat ik wat geld kan besparen(en ik heb m’n vrouw beloofd dat dit voorlopig het laatste horloge is dat ik koop)
Na een aantal weken zoeken wikken en wegen viel mijn oog op de Expedition North modellen van Timex. Uiteindelijk de trekker overgehaald met de Timex Expedition North: Sierra! Sinds vanmiddag mag ik me trotste eigenaar noemen van dit model , ik had niet verwacht dat je zoveel horloge zou krijgen voor deze prijs! Ik heb zelf geen ervaring met Timex , ik had altijd een beeld van het merk dat het echt low budget horloges zijn waarbij je gelijk merkt dat het allemaal uiterst goedkoop aanvoelt. Niks is minder waar, je krijgt ontzettend veel horloge voor weinig. Vooral Indiglo en de quick date set stelen de show
Gefeliciteerd met deze frisse Expedition North als NA. Timex geeft inderdaad veel waar voor je geld. Voorlopig de laatste, maar vast niet je laatste Timex