NA mijn eerste? Omega

Ik sluit me aan bij een aantal andere forumleden :slight_smile: . Vandaag heb ik mijn eerste Omega gekocht en wat is hij mooi. Ik zag hem voorbij komen in het blauw en twijfelde. Mijn aankopen zijn altijd in het lagere segment geweest en nu zou ik een stapje hoger gaan als ik dit horloge wilde hebben. Na enige tijd nadenken toch de knoop doorgehakt en contact gezocht met @Meistersinger en snel tot overeenstemming gekomen. In het echt nog mooier en goed draagbaar tijdens mijn werkzaamheden, waar het gezien de vorm ook zal dienen als gespreksonderwerp. Ik ben er blij mee.

47 likes

Had hem ook zien staan en heb altijd een zwak voor dit soort horloges gehad, prachtig! Gefeliciteerd! Je foto lijkt wel een beetje vertekend te zijn, heb je nog een betere/scherpere die je kunt toevoegen?

3 likes

Veel geluk, gezondheid en plezier ermee. Het horloge ‘‘past’’ je goed :ok_hand: :+1:

3 likes

Mooie aanwinst :+1::+1::+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Omega en welkom bij de Omega familie. Veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Proficiat met deze mooie aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge.

Op de foto lijkt hij op een Cartier Crash, maar dat zal vast aan de foto(graaf) liggen :wink:

Gefeliciteerd !
Wat heeft Omega toch veel modellen.

Gefeliciteerd ! geniet ervan!

Mooi hoor :ok_hand: geniet er van!

Mooi! Gefeliciteerd!

Mooie Dynamic, veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1: