Leuke Bambino
Inderdaad een prachtig horloge, gefeliciteerd.
Zijn prachtige modellen van Orient.
Heb er al verschillende uitvoeringen van gehad in het verleden.
Ik had mijn goudkleurige in het blauwe gedeelte staan maar nadat ik deze van jouw zag heb ik hem gelijk maar terug getrokken uit de verkoop en mag hij blijven.
Ik vind het wel stoer dat je van een Rolex overstapt naar Orient. Chapeau! De Bambino is zeker een mooi horloge, m.n. voor die prijs. En wat een mooie foto’s heb je ervan gemaakt. Het wordt nu eindelijk genieten van de hobby!
Ik ben zelf ook erg blij met mijn Bambino. Veel plezier met dit erg fijne horloge!
Mooi, stijlvol, tijdloos, nice!
Zeer geslaagd model van Oriënt, staat ook bij mij hoog op het verlanglijstje
Veel draagplezier
Ziet er keurig netjes en erg mooi uit! En dat inderdaad met overstappen van Rolex naar een zoveel lager segment is wel wat. Zo zie je maar dat je in het lagere segment heel wat moois hebt.
Hahaa… ik had je advertentie gezien vorige week. Daardoor ging ik twijfelen of ik ook een gouden zou willen hebben.
Mijn polsen zijn echter te licht van kleur voor een gouden horloge. Goud staat mooier bij een donkere huid, althans dat is mijn mening.
Maaruh, wijs besluit om hem te houden.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik van een deel van de winst op de Rolex een ander toch wel duur horloge heb gekocht, namelijk een King Seiko SJE095.
Maar ook die draag ik met veel meer plezier dan de Rolex
Lekker hoor, gefeliciteerd.
Proficiat met je nieuwe orient, mooi horloge.
Veel plezier ermee!
Orient, Epson… helemaal goed, hoe meer Orient hoe beter, baas ook blij
Ik vind deze serie ook echt leuke horloges, maar had ze graag zonder datum en met saffierglas gehad. Dan had ik er wellicht al een in bezit.
Helemaal met je eens.
Die datum vind ik ook helemaal niks. En saffier glas zou het horloge echt perfect maken.
Maar helaas mag het niet zo zijn dus doe ik het hier maar mee
Het horloge staat je pols goed!
Tot nu toe heb ik telkens een reden gevonden om geen Bambino te kopen. Nu ik jouw post zie vraag ik mij alleen wel af wat mij er van weerhoud?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Erg mooi. Staat je goed. Van harte!
Gefeliciteerd! Die nieuwe 38mm Bambino is echt de bom. Mooi man.
Gefeliciteerd met je aankoop! Heel erg mooi
Het blijft een mooie dresser, zeker voor die prijs.
Heb zelf ontzettend veel plezier van de mijne.
En lekker banden wisselen ook
Ook héél mooi