NA: Mijn eerste Rolex

Hoi allemaal,

Naast mij zwarte Omega Speedmaster hesalite, blauw ceramische Omega SMP en donkergrijze Aevig Balaur HFLE2016, had ik een witte Omega Aqua Terra chronograaf. Super mooi horloge maar met ruim 42 mm net wat te groot voor mijn pols. Daarom helaas maar verkocht via het Horlogeforum. Wat overigens binnen een half uur was gebeurd.

Lang getwijfeld over de opvolger en veel aan de 114300 in Dark Rhodium gedacht. Maar ook andere Omega’s kwamen in gedachte voorbij.
Maar uiteindelijk miste ik toch de witte plaat en daardoor de extra variatie in mijn collectie.
Omdat mijn favoriet, de Rolex Daytona nog even buiten mijn bereik ligt, is het een Explorer II 16570 Polar geworden.
Voor mij een ideaal zomerhorloge.
Bedankt nog voor de tip @DoubleRed
:+1:
Het is er eentje van 2009 uit de V-serie geworden met groene Superluminova(Swiss made op plaat), Rolex engraved rehaut en het licht aangepaste 3186 uurwerk. En dus zonder lugholes wat voor mij geen must was.

Opnieuw zo blij als een klein kind op pakjesavond.

Genoeg gebrabbeld. Tijd voor de FOTOOOOO’S!


Het nieuwere model doos


Ooooh!


Maat is perfect.


En dat is dit voorlopig het eindresultaat en een kleurrijke collectie waar ik denk ik trots op mag zijn. Zwart, grijs, blauw en wit.

98 likes

Lekkere set zo! :+1:

1 like

Fantastische set zo, allemaal toppers :+1:t2: Geniet ervan…

1 like

Helemaal top, mooie collectie hoor :+1::+1::+1::+1:

Congrats !!!

1 like

Das een mooie proficiat met je eerste :+1:

1 like

Ik ga Rolex steeds leuker/mooier vinden (dan wel de variant met witte wijzerplaat:wink:):ok_hand:

1 like

Lekkâh setje hôr :stuck_out_tongue_winking_eye: Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

Heerlijk trio :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie Rolex en een mooie collectie​:+1::+1::+1:

1 like

Mooi ! Gefeliciteerd !!

1 like

Mooie klok, ook het assortiment!!!

1 like

Als ik pakweg 1K meer had willen stukslaan op mijn eerste, was het ook een EXP2 geworden. Misschien ook wel een Polar. Vind het een van de sympathiekste “toolwatch”-modellen van het merk.

Hij is netjes hoor! Mooi compleet ook! :slight_smile: Heel veel plezier er mee!

1 like

Dat is een lekkerrrre aankoop!
Geen lug holes vind ik een hele goede beslissing , dat is toch een onderbreking van de mooie strakke kast.
Dan nog 2 mooie Omega’s die hem gezellig flankeren in de doos.

Toptoptop , pracht collectie zo :heart_eyes:

1 like

Een pracht collectie indeed…en van harte met de nieuwe aanwinst…nice job! :thumbsup:

1 like

Jaloersmakend :heart_eyes:

1 like

WoW :+1:
Congrats met je 1ste Rolex. Andere horloges mogen er ook zijn :ok_hand:

1 like

Top setje zo! :+1:

1 like

Gave set! Allemaal mooi en ze vullen elkaar mooi aan. Nice!

1 like

Geweldig kwartet! Mooi gedaan :grinning::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Schitterende klok, goed op zijn plaats in een schitterende collectie!

1 like