Vandaag naar Den Bosch gereden in een auto zonder airco. Natte rug, kleffe handjes. Door de hitte, maar ook door de spanning. Voor mij een aardig bedrag om te spenderen aan een horloge (of uberhaupt). Ik ben dan ook net mijn pauperstudententijd achter de rug. Maarja: de Tudor 1926 in 36mm! Dat heb ik er voor over
Ik heb een tijd terug de Tissot Le Locle verkocht, maar wilde graag een andere dresswatch ervoor terug. Voorkeur onder de 38mm, lichte dial en voorkeur goudkleurig. Hoewel dat laatste hiet is gelukt, wel met rosegouden wijzers! Hij lijkt stiekem ook wel een beetje op de Le Locle met de waffle dial.
Toen ik er was, was ik op slag verkocht. Wat een prachtig horloge. Hij zat op de groene struisvogelleren band. Staat goed, maar thuis gelijk de stalen Tudor bracelet erop geslingerd. Wat een prachtige en comfortabele bracelet! Betreft een full set met doos en toebehoren!
Hierbij de fotoâs van mijn prachtige nieuwe aankoop :
Gefeliciteerd met de NA, en je verhaal is wel herkenbaar, toen ik voor de eerste keer âserieus geldâ uitgaf aan een horloge was dat ook echt een mentaal dingetje
Ik weet niet of het horloge zelf echt mijn smaak is, maar hij staat je goed, zeker de groene band vind ik erg mooi