NA: mijn eerste Tudor!

Goedemiddag horlogeforum!

Hierbij een intro voor deze lekkere aankoop!

Dat blijkt hip te zijn

giphy-15

Vandaag naar Den Bosch gereden in een auto zonder airco. Natte rug, kleffe handjes. Door de hitte, maar ook door de spanning. Voor mij een aardig bedrag om te spenderen aan een horloge (of uberhaupt). Ik ben dan ook net mijn pauperstudententijd achter de rug. Maarja: de Tudor 1926 in 36mm! Dat heb ik er voor over

Ik heb een tijd terug de Tissot Le Locle verkocht, maar wilde graag een andere dresswatch ervoor terug. Voorkeur onder de 38mm, lichte dial en voorkeur goudkleurig. Hoewel dat laatste hiet is gelukt, wel met rosegouden wijzers! Hij lijkt stiekem ook wel een beetje op de Le Locle met de waffle dial.

Toen ik er was, was ik op slag verkocht. Wat een prachtig horloge. Hij zat op de groene struisvogelleren band. Staat goed, maar thuis gelijk de stalen Tudor bracelet erop geslingerd. Wat een prachtige en comfortabele bracelet! Betreft een full set met doos en toebehoren!

Hierbij de foto’s van mijn prachtige nieuwe aankoop :smiling_face_with_three_hearts::

128 likes

mooi

2 likes

Gefeliciteerd, erg chique :ok_hand:
Veel plezier ermee :slightly_smiling_face:

2 likes

Mooi hoor
ook op leer.
Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Echt mooie combi :ok_hand:

1 like

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd Sebastiaan! Ik snap wel dat je er even zweethanden van kreeg. :sweat_smile: Maar nu maar genieten van je mooie Tudor!

1 like

Ja was een eerste keer om zo’n bedrag te spenderen en dan ook nog van een particulier. Ik was overigens wel snel op mijn gemak gelukkig :sweat_smile:

1 like

Haha ja snap ik. Ik had een beetje hetzelfde met m’n Tudor Prince die ik 2 weken geleden kocht vanuit Hongkong.

2 likes

Gefeliciteerd veel draag plezier :+1:

1 like

Die is ook echt prachtig ja! Die was wel boven mijn budget, maar van deze kan ik ook absoluut genieten😉

1 like

Heel mooi. Geniet van je aankoop!

1 like

Is wat dat betreft net zo mooi hoor. Allebei op en top TUDOR. :star_struck:

1 like

Amen brother :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, en je verhaal is wel herkenbaar, toen ik voor de eerste keer “serieus geld” uitgaf aan een horloge was dat ook echt een mentaal dingetje :grin:
Ik weet niet of het horloge zelf echt mijn smaak is, maar hij staat je goed, zeker de groene band vind ik erg mooi :ok_hand:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Die is ook in het echt wel heel mooi :wink:

2 likes

gefeliciteerd met je aankoop! veel plezier er mee!

2 likes

Een uitmuntend mooie dresser. Hopelijk ben je inmiddels van de zweethandjes af. Geniet ervan!

1 like

Mooi! Gefeliciteerd

1 like