In dat blokje zitten 2 ceramischeballetjes tbv sluiting.
En wat exact houdt dat in? Een soort magnetisch effect?
Nee de kogeltjes vallen in de holletjes en zo zit de band vast, vervolgens klik je de clasp er over voor de houvast. Zijn van ceramisch materiaal voor de duurzaamheidā¦
danm voor de uitleg!
Wanneer komt jouw NA topic?
Ben vanmiddag al wezen passenā¦
de GS of de Breitling?
Ga denk ik voor de breitling, iets sportiever voor dagelijks gebruik en automaat, hoewel de GS prachtig is en de Quartz geweldig kies ik denk ik toch liever voor een mechanisch horloge.
Maar een GS gaat er ooit vast nog komen.
Begrijpelijke keuze wel hoor. Met de Breitling kun je meer kanten op!
Even de betere versie van dezelfde riff gezocht:
Of de Johnny Otis versie:
Hoe dan ook, het ritme heeft zelfs George Michael ooit gegrepen.
Kortom: Leuke keuze.
Ook een leuke keuze! Niet een Tudor waar we hier mee doodgegooid worden. Dat zal ook onder Tudor- en Rolex-liefhebbers een conversation piece zijn.
Mooi subtiele bladwijzers, interessante dial en aardige kleurstelling, I approve.
Veel plezier er mee!
Thanks! Overigens een goede keuze ja, betere versie Ja ik vind het ook een bijzonder horloge. Ik moet ook bekennen dat ik hem tot voorkort niet kende. Zie veel Tudors voorbij komen, maar deze eigenlijk niet. Ben er zeer blij mee
P.s. die van George Michael vind ik wel erg slecht
Veel draagplezier
Prachtige Tudor! En Bo Diddley altijd
Hahahaha⦠Ja, mijn vrouw haat de goede man zelfs. Ik vind George Michael tof, maar daās deels ook zeker omdat ik een tiener was op het moment dat ie echt overal was, op TV, in muziekbladen, MTV uiteraard, maar zelfs op merchandise in school.
Dat het later een lekkere oale Griekse relnicht bleek te zijn, ja, daar steeg hij alleen maar van in mān achting, dus ik kon het even niet laten in dit topic. Sorry.
Om het goed te maken, George Thorogood & The Destroyers die een vergelijkbare shuffle & riff gebruiken:
En tot slot nog een covertje van Elise LeGrow. Een artieste met goede stem die helaas niet de juiste muziekkeuzes maakt.
Maar toch. Bo Diddley heeft grote invloed gehad.
Heel leuk horloge! Waffle- en honeycombdials mogen van mij echt weer wat vaker voorkomen, spelen minstens even leuk met het licht als sunbursts doen.
Zijn inderdaad ondervertegenwoordigd, en dat voor zoān prachtige speelse dial
Aangezien ik, as we speak, de cd op het staan en we het dan toch over lekkere covertjes hebben⦠Hound Dog blues van Jimi Hendrix is een meesterstuk.
Heel fraai, geniet ervan
@Sebastiaan Ik overweeg om een Tudor 1926 te kopen en heb afgelopen weekend zowel de 36 mm als de 39 mm even gepast (vergeten fotoās te maken op mān pols). De 36 mm voelde goed (ik wil graag een subtiele look), maar nu begin ik toch weer te twijfelen of ik toch niet beter voor de 39 mm moet gaan met mijn brede pols (60 mm). Wat is de breedte van jouw pols, zodat ik jouw fotoās als referentie kan gebruiken.
Mooie NA. ! geniet ervan