Op 1 januari komt geen post, dus vandaag op 2 januari dan maar weer 1.
Nee, ik laat nu niet iedere dag een horloge binnenkomen. Ik heb geen postcode 4001 helaas. (Ik ken wel iemand met die postcode. Toch maar weer eens aanpappen ).
Nee, deze had ik in november al besteld. Maar het heeft lang geduurd vanuit China.
Agelocer is een Chinees merk dat eigen horloges maakt. De uurwerken zijn volgens de berichten op Google niet volledig in-house, maar worden aangepast.
Het merk wordt wel heel goed beoordeeld. Ze doen aan Kickstarter, en daar komt dit horloge van oorsprong ook vandaan. Maar ik heb m gewoo bij Agelocer direct gekocht.
Ik wilde al een tijd een horloge met een maanstand. Maar 1 die wel wat “anders” was. En ik zag deze voorbij komen. Deze is zeker iets anders dan anders. En in person is het horloge zoals met de meeste, veel mooier dan op de foto’s. Het heeft een chique en luxe uitstraling.
Ik zal jullie de technische details besparen. Die zijn hier te vinden: Agelocer Moonphase
En, hoe laat het zich meten met anderen? Ik twijfel telkens bij Agelocer over hoe serieus ik ze zou moeten nemen. Het is ook vaak nét niet interessant genoeg voor mij. Deze wijzerplaat vind ik best tof, maar de kast wel erg rechttoe rechtaan
Over andere Agelocer modellen kan ik niet oordelen. Dit is mijn eerste en enige.
Ik vind m erg mooi afgewerkt. Hij is 40mm maar doet wat groter aan.
En ja de kast: ik snap wat je bedoelt maar ik vind het wel passen. Een kwestie van smaak denk ik.
Ik heb in een vergelijkbare prijsklasse 2 Geckota’s die kwalitatief ook heel goed zijn. En een Hemel wat dan weer een ander soort horloge is. Maar allemaal zijn ze prima voor wat ze gekost hebben.