Na: mijn ex teruggekocht ; Stuckx sparkling bull

Ik had dit horloge en tijd geleden aangeschaft en achteraf gezien veel te snel weer ingezet bij een ruildeal.
Nu zag ik dat de toenmalige koper hem opnieuw aanbood. Meteen gereageerd en weer een leuke deal gemaakt.

Model heeft me altijd al aangetrokken, nu blijft ie voorlopig even!

19 likes

‘Vroeger’ was er echt een run op die dingen. Ik geloof dat er veel over geschreven is. Ik snap de hetze niet zo, maar ik vind het wel leuk dat jij hem weer terug hebt en er blij mee bent.

1 like

Ik heb hem ook gehad in deze kleur, ook geflipperd helaas. Erg mooi horloge is zeker de moeite waard , veel herdraagplezier :wink: :smile:

1 like

Thanks! enige minpuntje is dat dit niet de versie met automaat is, maar ach: ik ben er zo ook blij mee :slight_smile:

1 like

Ja dit was de Quartz maar toch blijft dit een bijzonder horloge met goede afwerking. Ik zou er net zo hard van genieten!

1 like

Bijzondere verschijning! Veel plezier er (weer) mee :+1:

1 like

afwijkend van mainstream is bij mij altijd +1 :innocent:

Leuk!

De Stuckx Bull was destijds mijn eerste aankoop hier op het forum. Een heel erg leuk en mooi horloge, helaas zat hij niet lekker om de pols, daarom heb ik hem weer verkocht.

Maar het blijft mooi om te zien! Heel veel plezier van je NA!

1 like

datzelfde probleem had mijn koper ook, je moet hier wel een beetje een pols voor hebben inderdaad. Anders hangt hij snel “over het randje” van de pols inderdaad.

1 like

:point_up:t3:Ik heb slechte ervaringen met exen die ineens weer op je pad komen.

2 likes

Apart modelletje, veel plezier ermee gewenst!

1 like

Hahaha ow jee! Ik weet bij deze alleen vrij zeker dat hij me niet veel geld gaat kosten😉

Dankje, gaat goedkomen!

Mooi & uniek model, ik had een paar jaar geleden het geluk de automaatversie versie te kunnen overnemen :sunglasses:

2 likes

Weer veel plezier met je aanwinst :+1:

1 like

De panda!:heart_eyes: mooie zeg!