Een tijdje geleden heb ik een topic aangemaakt om inspiratie op te doen voor een volgende aankoop.
Daar zijn veel mooie horloges voorbij gekomen. Degene die er voor mij het meest uitsprong was dan ook degene waarover dit topic gaat. Ik had niet verwacht deze zo snel te kunnen bemachtigen.
Ik had mijn nieuwe Zenit XLTronic nog niet binnen en ik zag deze staan bij een handelaar in het land van onze zuiderburen. Ik heb meteen actie ondernomen en een dag later was hij in een kartonnen doos onderweg naar mij toe.
Het horloge beschikt over het 9F85 uurwerk met onafhankelijke uurverstelling en een nauwkeurigheid van 5 seconden per jaar. Ik vind de glazen caseback erg bijzonder voor een quartz horloge maar eigenlijk vind ik het hele horloge bijzonder en mooi. De kleurwisseling tussen lichtblauw en wit is echt heel bijzonder.
Ik zag hier op het forum ergens de opmerking voorbij komen over het aansluiten hij het calvinistenforum. Na deze 3e aankoop dit jaar heb ik besloten dat maar vast te doen. Vast beter voor de portomonee en mijn zielenheil dan dit forum.