NA: mijn GADA watch

Overgenomen van een mij welbekend forumlid @mymese . Deze RZE Resolute. Ben er erg blij. Een echte GADA ontbrak nog aan mijn collectie.

Vanavond nog even een bandenwissel naar een zwarte nato die ik deze week heb aangeschaft bij STRPS.

44 likes

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Mijn beste,

Gefeliciteerd!!
Veel draagplezier met deze temperamentvolle verworvenheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooie aanwinst :+1:t2:

1 like

Mooi horloge, geniet ervan!

1 like

:+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Proficiat! Mooie NA!

1 like

Proficiat!!:watch:

1 like

Marco,proficiat ! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Wat een leuk ding! Gefeliciteerd.

1 like

Heel gaaf. Heeft wel wat moderns, mooi design :slightly_smiling_face:

1 like

Waar staat GADA voor?

1 like

Een horloge voor alle gelegenheden, van formeel tot casual en reizen/avontuur. En dus passend bij iemands vollledige garderobe. Thuis, op het werk, uit eten, op het strand, in de kroeg, dwars door de achterbuurt en in de villawijk. Van je zwembroek, naar trui tot maatpak.

De perfecte maat op iemands eigen pols. Een betrouwbaar uurwerk. Tijdloos ontwerp.

Go Anywhere, Do Anything. Eén horloge die alle andere overbodig maakt. Per persoon verschilt de opvatting nogal. Ik draag zelf niet vaak kostuums, dus mijn GADA is voor mij geschikt voor werk, privé, vakantie, hobby’s, zomer en winter. Maar zal ik niet snel onder een maatpak dragen. Daar heb ik andere horloges voor.

Gefeliciteerd @Marco_W.

1 like

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Toffe aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Mooie aanwinst :heavy_check_mark: gefeliciteerd :tada:
Ik heb cd week ook nog gekeken bij rze
Ze maken mooie horloges

1 like

Allemaal hartelijk dank voor de belangstelling. RZE stond al een tijdje op de radar door de, in mijn ogen, goede verhouding prijs/spec’s. Eigenlijk ging de voorkeur uit naar een Urbanist. Maar de twijfel zat bij de maat van 36mm. Maar toch gegaan voor een stapje hoger in hun assortiment. En eigenlijk vind 40 mm wel goed bij mij passen. Zeker voor een fieldwatch.