NA, mijn grail

Zo dan!! Ook een grail van mij. Was altijd al zo, 15 jaar geleden keek ik er al naar. Die schitterend bewerkte uurwerken. Glashütte en Lange&söhne… dat moet er toch echt een keer komen. Stijlvol.

Is t in real life net zo mooi en kwalitatief als op foto’s? Horloge zwaar? Moest je lang denken over de kleur van de dial?

Ik twijfel zelf nog tussen Lange en Glashütte. Lange wat duurder, maar mss waardevaster. Glashütte meer “bang for the buck”…

Hoedanook: geweldig horloge dat je hebt gekocht. Hopelijk plaats je binnenkort nog wat over hoe ie bevalt. Ben ook benieuwd of ie mensen opvalt.
Geniet ervan!!

2 likes

Prachtig. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge en dito verhaal!
Geniet er elke minuut van! :ok_hand::beers:

1 like

Heel erg mooi! :ok_hand:geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan .

1 like

Zoooo. Fe no me naal! :astonished:

1 like

Prachtig horloge! En over 2 dagen is het ook nog volle maan. Bof jij even!

1 like

Schitterende aanwinst. Veel polsgenot toegewenst.:+1:

1 like

Wooow :black_heart:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, heel bijzonder. :+1:
Veel plezier gewenst met je droomhorloge.

1 like

Buitengewoon mooi. :ok_hand: Van harte met deze geweldige NA. :+1:

1 like

Ja hij is zeker zo mooi als op foto’s. De maan en indices spelen met het licht. Dat krijg je niet op een foto. Qua kleur heb ik ze alledrie in een Glasshutte boetiek gepast. Dat moet je ook zeker doen als je twijfelt. De blauwe deed het voor mij niet. De grijze was verrassend maar het was vrij snel duidelijk dat deze hem moest worden. Het contrast is prachtig met de geblauwde wijzers en de blauwe maanschijf.

Qua afwerking is Lange weer een hele stap verder. Dat is niet echt te vergelijken. Maar dat zie je natuurlijk ook in de prijs. En restwaarde zegt me hier niet zo veel. Deze gaat blijven.

2 likes

Goed getimed inderdaad :+1:

Super, zeer fraai horloge.
Gefeliciteerd.
Draag hem met liefde.

2 likes

Oef, oef, oef, wat mooi!!

Prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan.

2 likes

Ik denk dat het verschil in afwerking iets minder groot is dan je zou denken. Ik vind trouwens het datumvenster van Glashütte mooier dan die van Lange. Nog een overweging: een handopwinder i.p.v. automaat. Dan vind ik het uurwerk mooier om te zien. Dan heb je ook chatons die met geblauwde schroeven vastgemaakt zijn. Gaat nergens over, maar vind ik gaaf staan.

1 like

Werkelijk fantastisch. Geniet er van. Leuk ook hoe mensen op dit forum een introductie tekstje plaatsen dat wij vervolgens volgens mij allemaal knikkend en begrijpend lezen.

1 like

Tja. Ik zou een Lange eens in het echt moeten bekijken. Maar op den duur ga je gewoon veel moeten betalen voor relatief kleine verbeteringen als gouden chatons en meer gedetailleerde gravures.

1 like

Prachtige aanwinst !

1 like

En zijn ook niet in staal te koop dacht ik. Wat dat betreft: Glashütte all the way! Maar genoeg over andere merken: tijd om te shinen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like