NA, mijn grail

Mooie aanwinst, die kom je niet vaak zo tegen. Heel veel draagplezier en ben nog wel benieuwd naar een mooie foto met de nieuwe blauwe band. Denk dat het erg mooi staat.

1 like

Nondeju wat een chic ding, en die achterkant! :star_struck:

1 like

Nee, maar een bezoek aan GlashĂŒtte staat zeker nog op de to do lijst. Veel moois te zien daar van verschillende merken.

1 like

Ik zal kijken of ik binnenkort eens een goede foto kan maken. Deze zit er nu op. Het blauw is erg donker, bijna tegen het zwart aan. Maar het trekt net wat meer naar de wijzers toe dan een echt zwarte band. De kwaliteit is wel een stuk minder dan het origineel, dus als deze bevalt moet ik binnenkort maar eens op zoek naar een echte mooi donkerblauwe alligator band.

Mooi, zal er waarschijnlijk zo uit zien in het echt. Denk dat het er erg mooi uit zal zien.

Horloge even weg geknipt:

2 likes

Deze in geelgoud met zwarte plaat vind ik een van de mooiere maanfases

Heel heel mooi. Geniet ervan!

1 like

Ik heb laatst de grand duke ook besteld. Ook navy, met cobalt stiksel. Vind het vreselijk dragen. Echt. Hij lijkt mwrl

De duke is een ander model dan de grand duke. De duke is ook niet water resistant, dus zal waarschijnlijk ook wel anders dragen. Tot nu toe vind ik het prima. Het is alleen meer dat het ‘standaard’ leer met een alligator indruk is en geen echt alligator leer. En dat zie je toch wel.

Ik heb laatst de grand duke ook besteld. Ook navy, met cobalt stiksel. Vind het vreselijk dragen. Echt. Hij lijkt wel ovaal.

Schitterend, gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Heel, heel, heel mooi. Veel geluk ermee en plezier ervan.

1 like

Veel draagplezier, prachtig.

1 like

WOW , zeer mooi, veel plezier ermee

1 like

Tijdens mijn vakantie in CH diverse x kunnen bekijken. Mijn mond(phase) viel er van open, zo mooi!

De wijzerplaatindeling blijft bijzonder


2 likes

Prachtig
 :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Very very nice! Gratuliere, om het maar eens in goed GlashĂŒttens te zeggen.

1 like

Super aanwinst, maar ik ben bevooroordeeld
 :wink:

Vind jij de vouwsluiting ook zo’n onding?

1 like

Nooit van gehoord tot nu toe , wat een mooie klok moet ik zeggen , ook de prijs is mooi .:money_mouth_face:

1 like

Ja. Ben nog aan het uitproberen hoe het lekker zit. Ik denk dat het een kwestie wordt van een custom made bandje waarbij je de lengte en positie van gaten optimaal indeelt.

1 like