Het is 2019, Patek Philippe komt met wat nieuwe modellen maar niets valt je direct op. Je legt de catalogus weg en gaat weer nerdy dingen doen op je laptop. En dan… hoor je de stem van je vriendin die zegt: “Maar…, hoe vind je deze dan ???”
Ik sta op, ga naast haar zitten en zie de PP 5212A-001, en langzaam dringt het door, dat is wel een heel mooi horloge… Staal, haute horlogerie, handgeschreven font, bol van de tijdcomplicaties (ben ik gek op)… Damn… verkocht…
De dag erna rennen naar de AD om het bekende verhaal te horen “nee meneer, deze worden pas over een half jaar geleverd”, “nee, onze vaste klanten krijgen er eerst één” enz enz.
Dus uitstel, cornona met nog meer uitstel. Lang verhaal kort, de prijzen van de weekly waren dusdanig gedaald dat ik niet meer het geduld had om op de AD te wachten. Dus, na lang wachten was daar de mailman met:
Meer en betere foto’s komen later, eerst genieten !!
Eerlijk is eerlijk S&C heeft wel zijn best voor me gedaan maar Patek werkt ook niet mee (door corona)
Nice! Ik was even bang dat ik die afschuwelijke Pilot zou zien #oogaids. Deze is gelukkig wel chique. Een paar minuten over de zonnebank zou je trouwens niet verkeerd doen.
Gaat er natuurlijk om dat jij er blij mee bent. Ik vind de wijzerplaat nu bij close inspectie meer op een goedkoop stukje huisvlijt lijken. Zou daar niet mee kunnen leven. Maar dat is een mening.