Aiii wat is dat hier in dit deel van HF? Een Limburgse enclave? Maar ik kan me herinneren dat u momenteel in het mooie Brabantse land vertoeft, nietwaar?
Ach we zijn tenslotte allemaal wereldburgers, met een wildgroei aan spellingsfouten en vreemde dialecten
Alle gekheid op een stokje; een fraai horloge Kasper
1 like
Heel apparte klassieker. Geniet er van.
1 like
junior
25 december 2019 om 20:03
43
Mooi! Zelfs je socks worden er happy van …
Veel draagplezier!
2 likes
551er
25 december 2019 om 21:26
45
Ik moet zeggen: best een mooi horloge!
1 like
HansT
25 december 2019 om 23:10
46
Gefeliciteerd met jouw mooie (bij jou passende ) cadeau voor kerst. Veel plezier met dit historische horloge gewenst!
2 likes
Heel mooi! Wel even een ander bandje erop
2 likes
Wat een prachtig cadeau Kasper! Geniet ervan en fijne tweede Kerstdag gewenst!
1 like
Rekenlinealen zin gaaf!.. op breathing horloges, zoals de navi timer kom je ze nog wel tegen, maar weinigen weten er nog mee om te gaan.
Een invitatie kaniet dus wel ingEtagen zijniet, zie je wel dat je het kan @Chillekasper
Gewoon een gaaf horloge, en een geweldige vrouw dat ze je hiermee verrast heeft… (weet ze al van die lijken in de kelder? )
1 like
Wat bof je met zo een lieve vrouw.
1 like
Gaaf horloge! Die oude invicta’s zijn echt zo anders en veel toffer dan die nieuwe. Kan er met mijn hoofd nooit bij dat je fan bent van de hele range. Smaken verschillen.
Die kroon is best groot trouwens. Is die origineel?
1 like
Ben zo goed als zeker dat die origineel is. Hij zal waarschijnlijk groter zijn omdat er ook een knopje in verwerkt is.
Ik vind namelijk dat er zat leuke moderne Invicta’s zijn. Zoals:
Kan nog veel meer voorbeelden geven.
2 likes
tompj
26 december 2019 om 09:53
56
Nou, beter van niet. Je bewijst je punt er niet mee.
Die oude zijn echt veel leuker.
6 likes
Jurtz
26 december 2019 om 09:55
57
Dit is je mooiste Invicta nu vind ik. Van harte met deze prachtige aanwinst met uniek en bijzonder uurwerk!
3 likes
Jurtz
26 december 2019 om 09:56
58
Helemaal mee eens. Het huidige Invicta is een belediging voor het originele Invicta! Vintage Invicta is gewoon retegaaf!
2 likes
Mooi stukje leer. Sorry maar ik heb zelf helemaal niks met nato straps.
1 like