NA Mijn kerstcadeau, een Invicta Landeron 47

Maar dan toch geen Invicta dacht ik :joy::joy:

1 like

Volgens mij volledig staal. Maar daarin kan ik mij vergissen, met name omdat hij nog in zeer goede staat is en het chroom er dus niet af is.

Van mij mag jij ook best een leuke Invicta hoor. Heb al iets in gedachte wat ook jou zou kunnen bekoren.:smiley:

Nee, dat niet , een mooie blauwe MV :sunglasses: die ik hoop dezer dagen te ontvangen

Allen die ouwe knallers. Niets van na 1980 :joy:

Zoiets zie ik je nog wel dragen. Lekker sportieve bandje nog erop en dan rocken!

1 like

Dit zou zeker kunnen. :wink:

Zoals bijvoorbeeld een mooi hagedis bandje Kasper. Kleur afstemmen op die van jouw natuurlijk. :wink:
Een zwarte/donkerbruine misschien, is deze mooie Invicta wel waard.

Zo’n “druppel” aan het eind van de secondewijzer is niet specifiek voor Invicta’s. Heel veel vintage chronografen uit die tijd hebben dat. Wellicht gewoon een mode-dingetje. :sunglasses:

2 likes

Maar zoals @tompj je al vroeg,wat is de fricken diameter nou want hij oogt nogal klein op je pols.:yum:

Dat is dus wat ik wilde horen! :ok_hand:t2:

1 like

35mm zonder kroon

1 like

Ik vroeg niks hoor.

1 like

Hij trekt je mee in het complot :see_no_evil:

1 like

Maar het natuurlijk logisch dat het soms klein oogt. Ik heb in vergelijking met de meesten hier best brede polsen. Zit zo rond de 21cm.

Ooops sorry,dat was @Batossai die dat vroeg inderdaad…:rofl:

1 like

klopt maar ook de reclamejongens/meisjes van Schaap/citroen snappen dit niet meer.
Last but not least; het is een Seamaster! Het horloge die James Bond al sinds 1995 draagt.

Blablabla…

2 likes

Prachtig!!

Weet niet wat ik van de band moet vinden, of eigenlijk … dat weet ik wel maar ik wil je pret niet bederven. Het horloge daarentegen, wow! Heel erg gaaf zo’n klassieke chrono met van die ingewikkeld lijkende ringen erop. Ik vind hem fraai!! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like