Zelf heb ik niet heel veel met vintage modellen, dus dat werd al lastig, wel helemaal gek van de Omega Speedmaster, maar die is, ook uit ‘88, niet te betalen voor mij .
Als aardig “fan” van Citizen als merk, werd ik in het Citizen topic laatst gewezen op de “Eagle 7” automaten.
Dit model sprak me meteen aan, mede door de jubilee band en de fluted bezel.
Een korte zoektocht leverde voornamelijk Ebay/Chrono24 hits op maar dit vind ik niets.
Tot er 2 weken geleden ineens een “7” in het blauwe deel stond!
Meteen contact gezocht, foto’s en video’s ontvangen en een deal gesloten.
Vandaag stond de postbode voor de deur met het pakketje!
Hij is wel een stuk kleiner dan ik gewend ben (37mm ipv 42) maar ik vind ‘m prima staan op de pols.
@stans nogmaals bedankt voor het horloge en succes met je zoektocht naar een opvolger.
Oof een hele mooie! Veel plezier ervan. Hoe ziet je verdere collectie eruit?
De laatste tijd valt mijn oog op de DateJust op de een of andere manier. Deze Eagle met een black dial is zojuist op mijn verlanglijstje gekomen. Mocht iemand er nog een hebben liggen, let me know!!
Leuke eagle! lekker fris in het wit.
Heb een zwarte gehad, en was echt een heel leuk horloge. Was wel een gevalletje “openen van pandorra’s doos”… Ik dacht ook dat 36mm te klein zou zijn voor me, maar bevalt erg goed qua maat.
Mooie hoor. Ik zou nog wel eens een blauwe willen hebben. (Lees: als iemand een blauwe heeft met fluted bezel in goede staat, hou ik me aanbevolen)
Lijkt me een prima horloge voor alledag