NA: mijn oude horloge terug gekocht!

Hoi allemaal,

Een paar jaar geleden begon deze hobby doordat ik door mijn broertje @Estiva werd aangestoken met het horloge virus. Nadat mijn fossil Quartz horloge de geest had gegeven. Gingen we samen opzoek naar een vervanger. Ditmaal moest het een automaat worden. Tijdens het zoeken naar wat inspiratie op het net, liep ik tegen een Seiko monster aan. Wauw wat een cool horloge.

Na een korte zoektocht op marktplaats vond ik al snel een 2e gen monster(SRP307J1). In de auto gesprongen en een uurtje later was ik eigenaar van mijn eigen monster !

Maar zo als dat gaat, moest de monster vorig jaar ruimte maken voor wat anders. Na de verkoop nog meerdere malen spijt gehad van deze verkoop.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een bericht van de gene waar ik het horloge aan had verkocht, hij wilde de monster verkopen, nou daar hoefde ik niet lang over te denken. Een paar uur later zat hij alweer om de pols.

Erg blij met mijn NA ! Zal het dan toch een blijvertje zijn ?

Hier de foto’s:

Mvg Gary1988

45 likes

Mooi dat hij weer terug is! Hij past goed bij je.

En nu niet meer wegdoen!

1 like

Mooi man :star_struck:weer terug :+1:

1 like

Staat je goed! :sunglasses: :v: Super tof ding ook!

1 like


Ik begrijp je verhaal helemaal, de mijne is me ook zeer dierbaar. Hier begon de horlogepret mee…:sunglasses:

1 like

Ook een mooi exemplaar ! :ok_hand:t2:

1 like

Wat is dat trouwens exact voor band die je erom hebt? Vind hem zeer fraai.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Het is een 20mm rubberen waffle Strap. Geen idee welk merk dit is, ooit bij een ander horloge bij gekregen.

Zie dat ze bij unkle Seiko te koop zijn maar ook verkrijgbaar op AliExpress e.d.

Edit: denk dat deze bij monsterwatches vandaan komt gezien de metalen keeper die ik heb.

1 like

Okay, dank voor de info Gary!

1 like

Blijft mooi die 2nd gen :ok_hand:

Jaren geleden ook mijn SRP307J via Marktplaats verkocht, zoveel zijn er niet in NL (volgens mij) dus zou zo maar dezelfde kunnen zijn :sweat_smile:

1 like

Kan mij nog herinneren dat ik hem kocht bij iemand die naast een pannenkoeken restaurant woonde… welke plaats het was moet ik je verschuldigd blijven.

4 likes

Mooi horloge!

Heb eens hetzelfde gedaan. Eigenlijk staat hij nu weer op de nominatie om de verkoop in te gaan, maar ben bang dat ik hem weer ga missen🙈

1 like

Wees er maar zuinig op nu.
Deze heb ik ook al een tijdje…:grin:

2 likes

Goeie aankoop.
Ook leuk dat het gewoon Hèt Eigen Eerste Echte Horloge is.
Hoe kun je die nu verkocht hebben ?

1 like

Tja, dat was in mijn “alles boven de 40mm is te groot voor mij periode” herkennen jullie dat ? Gelukkig is die fase weer voorbij :grin:

2 likes

Mooi horloge.
Vind alleen de knop van de oude mooier.

2 likes

Dat is zo…

Gefeliciteerd met de terug koop van je eerste horloge!

Ik overweeg ook al een tijdje om mijn Monster gen. 1 te verkopen. Zit ook in dezelfde fase dat alles groter dan 40 mm niet meer om mijn pols past, aangezien ik vrij smalle polsen heb. Maar als ik jouw post lees is de kans aanwezig om er ook spijt van te krijgen.

Veel draagplezier!

2 likes