NA: Mijn Rolex grail binnen. Doel 2020 bereikt. Wat nu?

Proficiat met deze topper @Ruud
Ik heb hem zelf 1,5jaar geleden ook nieuw kunnen kopen en zoals Bertus1 ook al zegt:

:point_up_2:

Veel draagplezier gewenst :+1:

2 likes

Super :star_struck:

1 like

Proficiat! Lang moeten wachten?

Zou hem lekker dragen en zien wat er in de toekomst op je pad komt.

1 like

1 van de mooiste uit de sportieve Rolex lijn, prachtig en helemaal nieuw en dus helemaal van jou. Heerlijk is dat.

Herkenbaar.
Sinds mijn grail in huis is is de drang naar wat anders totaal verdwenen. Al maanden zo en nog steeds stabiel .
Ook fijn om tevreden te zijn!

Geniet van deze prachtige aanwinst.

2 likes

Congrats met de aanwinst. En idd alles op eigen naam is bijna zo leuk als het horloge zelf.
Doe er een batman/girl bij.
The Fatman en Batman.

10 likes

Herkenbaar moment Ruud, van harte gefeliciteerd met deze iconische NA en geniet er zo lang mogelijk van! :tada::+1:

1 like

Ik denk dat die voor mij niet nodig is, al heb jij een heel mooi setje :slight_smile:. De GMT complicatie is zeker een “nice to have”, maar de batgirl/batman komt met datum-puist en een deels blauwe bezel :slight_smile:. Zwart is mijn kleur.

Als er nog een Rolex komt, is de kans groot dat het een vintage submariner is… of op Basel moet er iets uitkomen waarvan ik denk JA. Maar tot die tijd denk ik eigenlijk… ‘tis goed zo’.

3 likes

Genieten en stilstaan kan ook fijn zijn

2 likes

Schitterend! Geniet van deze pracht aanwinst!

1 like

Kijk, vooropgesteld dat ik een Omega fan ben is dit natuurlijk fantastisch en een mooie deal. Antwoord op jouw vraag is simpel. Als die duiker ‘s avonds op het nachtkastje of in de horloge doos ligt is dat zo zielig. Zo’n horloge heeft ook een ziel. Het zijn kuddedieren. Zorg voor een broertje of een zusje. Of een verre neef, zoals een Moonwatch. Dat kan hij gezellig samen de nacht doorbrengen en is niet meer alleen …

3 likes

Netjes man :wink: !! Mooi horloge, gefeliciteerd!!

2 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Veel plezier met dragen maar dat komt wel goed (en ik praat uit ervaring :wink: )

1 like

Proficiat, mooi horloge. Succes

1 like

Simpelweg briljant, ik kan niet meer zeggen dan dat.

Ik zorg er zelf ook altijd voor dat ik minimaal een paar horloges bij elkaar heb liggen.

1 like

Mijn sub ligt netjes langs mn Starking… :wink:

1 like

Mijn horloge ligt dan naast mijn iPhone (beneden)
Heeft die toch nog iemand om tegen aan te kletsen of te vragen of die nog echt op tijd loopt

1 like

Proficiat en heel veel plezier ermee.

1 like

Wachten op 2021?

2 likes

Ach, 6 jaar geleden kreeg ik een horloge van mijn vrouw voor mijn 50ste verjaardag. Ik had eigenlijk niks met horloges. Nu 6 jaar later heb ik er 11 (6 Rolex, 4 Omega en 1 Tudor) en had ik graag nog een Grand Seiko aan mijn verzameling toegevoegd. Geniet van die Sub, is een icoon en het gevoel van “ik weet het niet meer” ebt wel weg. Gewoon blijven kijken en meedoen met de discussies… :+1:

1 like

Van harte met deze klassieker :+1:

Kan weinig anders tegenop weet ik uit ervaring.

1 like