NA: Mijn SBGN011 heeft er een broertje bij

Als ik haar niet droeg, lag ze in de kist wel mooi te zijn maar ze was toch maar alleen tussen al die andere vreemde eenden in de bijt:

Dat vond ze niet leuk; ze wilde graag wat gezelschap “op niveau”. Daar had ik begrip voor, dus heb ik gezorgd dat ze er een broertje bij kreeg, genaamd SBGN029:

Die moest nog wel even gekortwiekt worden, want zijn vleugels waren wat te lang. Maar dat is ook verholpen en nu mogen ze “omstebeurt” bij mij om de pols en als ik iets anders draag kunnen ze lekker samen in de doos relaxen.

.

Nu maar eens kijken hoe lang dat goed gaat samen…

61 likes

als het familie van elkaar is dan zal het wel meevallen zeker? :smile:
draag hem met plezier

2 likes

Op één been kan je niet staan. Mooie aanwinst!

:+1:

3 likes

2 likes

2 likes

Mooie aanwinst veel draagplezier :ok_hand:

2 likes

Dat is echte horlogeliefde: gezelschap voor ze zoeken! Gefeliciteerd!

2 likes

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

2 likes

Links en rechts eentje om de pols zou ook nog kunnen :smiley: Gefeliciteerd met de NA!

2 likes

Gefeliciteerd @Huibert gave GS!

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Mooie keuze!

Deze zijn geweldig. Ik kan nooit beslissen of ik de 005 of de 029 cooler vind, maar het is geen van tweeën een straf.

3 likes

https://youtu.be/fXAlfh6QKQs?feature=shared

En als het niet gaat mag er altijd één bij mij logeren hoor. Doen we niet moeilijk over…

2 likes

Mijn beste,

Een prachtige aanwinst!!
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gezellige kleine familie. 2 mooie gs’.:+1:
Ik heb zelf twee families in de collectie maar in de grootste is het vaak hommeles wie om de pols mag.
Je bent gewaarschuwd. :crazy_face:

2 likes

Gefeliciteerd

2 likes

Het zijn allebei prima horloges natuurlijk. Ik vind de 029 er net wat ‘cleaner’ uitzien, met de kroon en de datum op 4 uur, zonder crown guards, en met het datumvenster zonder randjes. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

Gefeliciteerd!

Deze heb ik ook nog op mijn wishlist

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst! :+1:t2: