NA: Mijn SKX killer, de Orient Kamasu (maroon)

Gewoon een heerlijk horloge :+1:

1 like

Zelfs na herlezen vatte ik ‘m nog niet… nu inmiddels wel :joy:

Modelcode van deze Kamasu is ra-aa0003r19b.
Ik vind het oprecht een gemiste kans dat Orient niet gekozen heeft voor:
Kamasu tra-aa0003r19b

:innocent:

6 likes

Mooi volwassen horloge, met een aparte kleur dial en de enige uitvoering die (wat mij betreft gelukkig) geen rode tip aan de secondewijzer heeft.
Top gekozen, van harte gefeliciteerd! :heart_eyes::+1:

1 like

Mooie review

Thnx en veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Heel lezenswaardige review en ik vind het een prachtig horloge.

Ben ik niet meer de enige op het forum met een rode Orient.

IMG_3720

8 likes

Mooie kleur, is weer eens wat anders! Veel draagplezier :beers:

1 like

Ja man, mooie intro en geweldige klok. Geniet ervan!

1 like

De dial-kleur is geweldig mooi!!!
Geniet ze!!

2 likes

Hele erge mooie kleur. Krijg er haast spijt van dat ik vorig jaar versie 2 heb gekocht. Deze had trouwens ook al een 120-clicks-bezel

1 like

Thanks voor aanvulling/correctie.

WoW wat een mooie, zo’n rooie!

1 like

Top omschreven. :+1: Mooie NA en inderdaad een fraaie wijzerplaat. Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Heb om exact dezelfde reden een Mako aangeschaft. Bevalt prima.
Gefeliciteerd, met jouw horloge en mijn complimenten voor de leuke, originele post!

1 like

Prachtige aanwinst. Horloges liggen imo ook fijner om de pols (vergeleken met de SKX). Geniet ervan :ok_hand:

Mooi hoor @Stephannl.
Ik vind de Kamasu heel geslaagd en leuker dan de Mako. De markers en wijzers zijn goed gekozen.
Maroon wijzerplaat is echt vet.
Geniet van je NA :+1:

2 likes

Een heel mooi klokje. Ikzelf ben ook geïnteresseerd in het aanschaffen van een kamasu, maar ben niet wat je noemt succesvol in het vinden van één. Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?

Ebay is your friend. Genoeg aan bod, alleen even zoeken naar leverancier uit de EU, scheelt je weer invoerrechten. Had je specifieke kleur in gedachten? Prijzen willen per kleur verschillen.

Verder is het handig om te weten dat er per kleur drie versies in omloop zijn:
Van de rode is er bijvoorbeeld modelnummer:
RA-AA0003R19A internationale uitgave met vermoedelijk engels/spaans dagaanduiding
RA-A0003R19B internationale uitgave met engels/frans dagaanduiding
RN-AA003R Japanse uitgave met engels/kanji dagaanduiding

Laatste zie ik alleen via Aziatische (en 1 uit zwitserland) aanbieders, tegen hogere prijs.

Wellicht enige nadeel van impulsieve aankoop: japanse versie met kanji lijkt mij ook wel wat.

4 likes

Verkoper in de VK
https://www.ebay.nl/sch/willowswatches/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

2 likes

Super bedankt voor de behulpzame info. Zit te dobben tussen de groene (RA-AA0004E19) en de rode (RA-AA0003R19). Laat de zoektocht maar beginnen.

1 like

Heeft dit horloge solid end-links?