NA: Mijn tweede horloge en tweede Tudor!

Mooi verhaal, geniet van je aanwinst!

Met GS bedoel je een Seiko neem ik aan?
Misschien toch eerst even die Oris passen :wink:

1 like

geniet van deze tijd en Tudor, daar is niets mis mee, en kan het weten 5x :sunglasses:

1 like

Geweldig haha. Mooie variant, dat zeker! Goed om te zien dat die binnen is, bevalt en gelukt is met de bracelet!

4 likes

Cool! Zijn die endlinks nou solid van zo’n moderne Prince?

1 like

Nope folded

2 likes

Bedankt allemaal voor de mooie reacties, heel leuk om te lezen. Ben super blij met het horloge :star_struck:

Bedankt en de cijfers geven hem precies wat je zegt, wat meer sjeu. Een van de redenen waarom ik deze variant heb gekozen :+1:

Hahaha als er wat aanmoediging nodig is raad ik het Tudor Prince Only topic aan :+1:

Ja klopt Grand Seiko! Hopelijk gaat dat hem worden, is in ieder geval het doel voor komend jaar. En dan ben ik voor mijn gevoel inderdaad een heel eind op weg voor de collectie. Misschien dat de Oris ook weer in beeld komt :+1:

6 likes

Inderdaad hollow/folded. Ze voelen wel stevig aan verder :+1:

1 like

Mooi ding! Gefeliciteerd! :+1:

1 like

Prachtig horloge, hele mooie combo heb je zo :grin:

1 like

Mooi! Weer eens wat anders.

1 like

Leuk geschreven en tof horloge. Veel plezier ermee!

1 like

Echt een heel mooi horloge die prima naast de 58 kan :+1:

1 like

Thanks! Ik twijfelde eerst wel of het een goede combo zou zijn, maar dat was al snel klaar en ben er erg tevreden mee :grinning:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Heel erg gaaf! Ik kende deze wijzerplaat nog niet. Leuke combinatie met die arabics. Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Mooi hoor! Durfde zelf de trekker nog niet over te halen. :thinking:
Veel plezier met de bling bling! :star_struck:

1 like

Leuk verhaal en goede foto’s. Dank voor de bijdrage!

1 like

Leuk verhaal!
Ik vond eigen de modellen van Tudor niet zo geweldig, maar deze is echt heel mooi. Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!

1 like

Mooi setje en leuk geschreven!
Gefeliciteerd!

1 like