Wat is er beter dan een Datejust? Juist! Twee Datejusts!
De eerste NA van dit jaar is een feit. Sinds oktober 2016 geen horloge meer gekocht voor mijzelf. Destijds was het een Datejust 16234.
En nu? Een Rolex Datejust OysterQuartz 17000! Door de afbeeldingen van @Bauhaus is de OQ op mijn lijstje terecht gekomen. Mijn berichten op HF waren blijkbaar duidelijk, want Bauhaus was zo vriendelijk geweest om mij op de hoogte te stellen dat hij in de verkoop ging. En toch ga ik dan nog twijfelen… Maar Bauhaus is een HF-lid die aan te raden is. Geduldig en duidelijk, echt een topper
Deze Datejust heeft genoeg verschillen met de 16234 (kast, wijzerplaatkleur, band, bezel, etc.)De OQ is een beetje een vreemde eend in de bijt van de historie van Rolex. Er zijn er (relatief) weinig van. And I like it!
Geweldig, heel mooi horloge. De OQ blijft mij ook trekken, maar dan wel met zilveren plaat. Mooie combi heb je nu: de 16234 in het zwart met fluted bezel en jubilee; de 17000 in blauw met smooth bezel en oysterband (of heet dat anders bij een OQ?). Vullen elkaar goed aan. Ben benieuwd welke je nu het meest gaat dragen. Gefeliciteerd!