NA: mijn vierde Chronomaster

Al eerder heb ik hier mijn kleine verzameling The Citizen’s / Chronomasters laten zien, die toen uit drie exemplaren bestond; een rode, een witte en een blauwe. As of today is daar een vierde bij gekomen, en wel een groene met een goudkleurige kast, wijzers en andere uitmonsteringen, en niet te vergeten een lederen i.p.v. de obligate stalen band. Volgens de officiële beschrijving van Citizen is de kastkleur Sakura Pink, ofwel cherry blossom color.

Nu ben ik verscheidene keren in Japan geweest en heb daar ook de kersenbloesems gezien, maar die lijken in mijn herinnering qua kleur toch niet heel erg op de kastkleur van het horloge. Zal wel iets met dichterlijke vrijheid te maken hebben…

Maar evengoed is het weer een mooie aanvulling van mijn collectie, die inmidels trouwens behoorlijk uit zijn krachten is gaan groeien. Ik ben bang dat dit wel eens mijn laatste aanwinst kan zijn…

Bijgaanden paar plaatjes voor de sfeer.

50 likes

Mooie wijzerplaat, proficiat!

Leuk ding!

Hou jezelf niet voor de gek :laughing:

Het is nooit je laatste.
Maar een hele mooie naast die andere drie! Van harte!

een mooi stuk wel,
maar zie ik nu een bicolor kast met ook gouden indicties (eerste foto) of bedriegen m’n ogen me nu?
andere foto’s lijken mij zilver kleur :thinking:
maar toch weer een leuke aanwinst bij de andere chronomasters :+1:
draag hem met plezier

@jacobus: Het is heel moeilijk om hier goede foto’s van te maken, zeker met mijn beperkte fotografische middelen en vaardigheden. Zilverkleurig is alleen de achterkant …

1 like

Heb je ook een plaatje van de 4 op een rij? Ben benieuwd naar de variëteit! En dan kunnen we HF’ers wel beoordelen of 4 echt genoeg is :yum:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je vierde Chronomaster!!
Wat een fraaie wijzerplaat.
Mijn complimenten!!

Ik wens je er een sportieve tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

gefeliciteerd met je verdere aanvulling van deze serie

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :+1:t2:

Dat groen met goud is geweldig :star_struck:

Proficiat met je aanwinst!
Mooie set Citizen’s die je al verzameld hebt.

7 likes

Prachtig :smiling_face_with_three_hearts:, gefeliciteerd :tada:

Daar gaan we weer… :grinning:. Hoe vaak ik deze zin of iets van soortgelijke strekking op dit forum al niet tegengekomen ben. Die gedachte (of dat voornemen) houdt zelden of nooit lang stand.

Hoe dan ook, gefeliciteerd met nummer 4! Mooi hoor.

4 likes

Fraai exemplaar :ok_hand:

Gefeliciteerd met deze NA. Mooie toevoeging!

Briljant kwartet Huibert

Gefeliciteerd met deze ‘ vierde’ NA. Qua kleur mijn favoriet

3 likes

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.