NA mijn vijfde Bulova

Toen ik de Bulova curv voor het eerst op de computer zag, was ik op slag verliefd. Oh, wat vond ik hem mooi zeg. Nu, een paar maanden later ben ik trotse bezitter. Mijn vijfde Bulova, na vier oude accutrons nu dus een nieuwe Bulova. Na niet altijd positieve ervaringen met Catawiki leek deze deal in eerste instantie toch te mooi om waar te zijn. Ik won de veiling van de geweldige CURV voor een bedrag van nog geen €375. En dat inclusief de 9% veilingkosten en €25 verzendkosten. Ik begon me al zorgen te maken of dit pakketje zou aankomen en als deze zou aankomen of het horloge erin zou zitten. Ik heb me een paar dagen zorgen gemaakt tot het pakketje uit Italië binnenkwam. Voor de zekerheid heb ik het uitpakken gefilmd. Gelukkig zorgen om niks: uit het pakketje kwam de doos waarin het horloge mij toelachte, met het kaartje eraan, de bon en garantiekaart.
Wat maakt het horloge nu zo mooi voor mij? Natuurlijk de zo bijzondere curve van de kast en het glas, de openingen in de kast, de blauwe wijzer en de kast vind ik niet te hoog.
Om eerlijk te zijn minder mooi voor mij: de uren- en minutenwijzers lezen niet heel makkelijk af, een horloge met 5 wijzers vind ik snel erg druk.
Dan nu de foto’s van deze aanwinst waar ik erg blij mee ben.

55 likes

Erg gaaf horloge! Draagt door de curve ook wel lekker op de pols denk ik, of is de achterzijde wel vlak?

Bijzonder ding zeg, en zo te zien is het uurwerk ook gekromd; nog nooit gezien.
Veel plezier ermee!

Horloge draagt door de curve heerlijk. Horloge weegt ook niet veel.

Mooi man. Goede foto’s ook! :+1:

1 like

Dank je. Spiegelreflex fotografeert toch fijner dan mijn Huawei telefoon…

2 likes

Wat een mooi horloge is dat toch.
Compliment voor de foto’s en veel plezier met de curv.

1 like

Elegant en rete-stoer tegelijk .
Klasse design met hoge productie kosten .
Ben oprecht jaloers .

Gefeliciteerd met deze NA !
Echt een supermerk Bulova

Echt een tophorloge, ik heb hem zelf ook gehad met de stalen bracelet. Geniet ervan! :slight_smile: :+1:

1 like

Dat heb je goed gedaan zeg! Super! Mooi ding! :ok_hand:

1 like

Mooie Bulova!:+1:
Goede foto’s ook.

1 like

Hele mooie aanwinst!
Ik had de Lunar Pilot op het lijstje staan, maar deze brengt twijfel :sunglasses:

1 like

Een bijzondere aanwinst. Proficiat.

Mijn beste,

Zó zó!! Wat een sprankelende aanwinst!!
Ziet er ‘supersonisch’ uit!!
Geniet er met verve van!!

En voor nu: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wauw.
Vind hem GAAF.

Wat een stoere knaller is dit.

Congrats, veel draagplezier :+1:

Stoer en serieus statement deze Super quartz.
Heeft zelfs mijn vrouw haar aandacht gekregen. Is hem ook gaan dragen.
Is nu zover dat gezegd wordt dat ik mijn boeltje kan pakken en verdwijnen als ik deze verkoop.
Nog duidelijker? Tandenborstel en laatste 2 schone onderbroekje horen bij dat boeltje.

Ze heeft hem intussen gekregen van mij.
Dat is toch wat safer…

5 likes

Mooi horloge zeg! Veel plezier er mee…

1 like

Van harte! Veel plezier ermee!