Benrus DTU-2A mil spec MIL-W-3818B. Moeilijk te vinden of een project of een Franken en in goede staat een prijzig museumstuk.
Duzzz … sandblasted L613 stainless, K1 hardened dome crystal, Miyota Super 2035 quartz, 5ATM.
Dank voor uw aandacht!
Benrus DTU-2A mil spec MIL-W-3818B. Moeilijk te vinden of een project of een Franken en in goede staat een prijzig museumstuk.
Duzzz … sandblasted L613 stainless, K1 hardened dome crystal, Miyota Super 2035 quartz, 5ATM.
Dank voor uw aandacht!
serieus mooie lummen
Na ca. 20 minuten is het felle eraf, maar mocht men plots in het donker geraken en ook nog de tijd willen weten dan kan dit.
Erg mooie dit! Veel plezier ervan.
Voor alle duidelijkheid, het is een replica. Gewoon eens om te proberen en om te kijken wat ze ervan bakken. Dimensies zijn griezelig nauwkeurig en zit goed in elkaar.
Het origineel:
Het zal geen likes regen but who cares. Wellicht flipper ik hem weer of als cadeautje kan het ook geen kwaad
Leuk ding! Lekker simpel en ziet er stevig uit! Een fijne beater zo te zien.
( nu ben ik zelf ook wel gecharmeerd van militaire horloges )
Zal denk ik ook goed op leer staan!
Enjoy😊
Er zat een heel lullig soort RAF-stijl nato bandje bij. Heb ik vervangen door two piece canvas. Bleek toevallig bijna dezelfde kleur als het origineel
Daar ging ik ook vanuit ja. Maar desalniettemin een mooi horloge!
Staat `m netjes zo!
Canvas is altijd goed m.i. (ik draag alleen maar canvas/katoen of leer)
Het is Canvas like Nylon. De zgn. 18 mm CLN-strap van de forumsponsor. Ik heb er meerdere kleuren van. Draagt erg lekker, is heel snel droog en super sterk.
Nice! Ziet er idd als canvas uit!
Gefeliciteerd
En jij dacht dat canvas beter
Maar staat hem best goed , gefeliciteerd
Gefeliciteerd met je NA
Gewoon mooi horloge, dragen die hap
Mijn beste,
Gefeliciteerd met dit energieke horloge.
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Nice! Maaarrr is dit nu een Benrus, of een hommage van ome Ali?
Je hebt deze bijvoorbeeld:
Of deze:
Best leuk om eens te proberen. De militado nog eens met quartz VH31 sweeping minute hand. Ene 36mm en de andere 34,5mm.
Heb ik reeds eerder in dit topic vermeld. Het is de onderste, de RA03. En dan zou ik mijn slag maar slaan want ik heb er meer voor betaald. Incl. tax en verzending dus.
Je bedoelt second. Maar dat is zeker dat extra tientje waard. Die Miltado ontdekte ik pas toen ik de RA03 al besteld had.
Aaah nice! Geniet van je NA