Tijdje geleden mijn OP36 verkocht ivm aanschaf sub. Toen was er geen dressy horloge meer over en begon de zoektocht. Eerst wilde ik voor de Tudor Prince gaan maar kan maar geen slachtoffer vinden voor mijn goudkleurige Bulova Seville dus heb ik dat geschrapt. De OP beviel goed maar was mij net te klein, een Grand Seiko was ook een optie maar kwam toen deze tegen op YouTube. Wat een gaaf ding dacht ik en ook lekkere specificaties:
39mm
Saffier
904L staal
Sunburst
ETA 2892A2
Nog niet eerder gezien.
Zwitsers
Al met al een leuk merk met redelijk lange historie en niet alledaags. Helaas al wat donker voor de foto’s maar toch verpakking en presentatie ook erg vermakelijk.
Ik had er ook nog nooit van gehoord. Het merk heeft toch wel een rijke historie en dat willen ze weer herpakken. Hij voelt in ieder geval kwalitatief erg goed. Nu nog wachten tot met met een 904 band komen
Was pakweg 10 jaar geleden in Zwitserland. In een cityguide stond een advertentie van een plaatselijke juwelier met een triregrograde erbij. Vraag me af of t merk intussen failliet is gegaan ofzo dat ze nu eta gebruiken?