Hoppetee, klapper! Heel gaaf om te zien. Gefeliciteerd en verslijt hem in goede gezondheid!
Hier ben ik ook zo benieuwd naar! Echt iets totaal anders. Altijd maar afwachten of het een top of flop is, zo’n microbrand.
Mooie foto’s!
Meermaals naar Ming gekeken maar nooit iets mee gedaan eigenlijk. Jemig, wat is deze tof!
Heel veel genieten en draagplezier gewenst!
Prachtig
Jammer van het achterdeksel maar voor de rest stijlvol en speciaal.
Geniet van je NA.
De 17.09 met blauwe plaat is top. Ik heb ze ook en moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van de plaat! Voor mij valt hij wat klein maar ik kan het enorm appreciëren. Een aanrader deze! Proficiat!
Schitterend horloge! Kast en natuurlijk wijzers en wijzerplaat zijn zo anders dan we gewend zijn, dat het echt wat bijzonders opleverd.
Super gaaf horloge
By cutting out the middle man. Ik moest lachen.
Ik moest nog meer lachen. Het lijkt Eddie van TimeFactors wel. Toch heb ik een hekel aan dat soort Kurono praktijken. Zo liep ik de 34mm release daarvan mis.
Prima, noem het een sporthorloge.
Ik moest weer lachen. Misschien een schrale troost, maar het kan nooit zo snel gaan als bij een vokking Santos.
Terecht.
Ik wilde het net voorstellen.
Gefeliciteerd met deze klapper! Super cool horloge, en je ziet ze zeker niet vaak. Hulde! Mooie wijzerplaat, maar ook super coole twisted lugs en zo.
Heel nice Ruben, gefeliciteerd!!
Tof horloge, toffe wijzerplaat en tof dat je nu je Minase geruild hebt
Gefeliciteerd. Wat een hotloge en wat een wijzerplaat! Genieten hoor, en wij genieten van je plaatjes!
Super tof en uniek! Die lume is werkelijk
In één woord “Geweldig”
Weer een hele mooie, mister!
Groeten van zijn lumeless broertje!
een horloge die eens mooi uit de band springt
een mooi design van kast en wijzerplaat die dan ook nog dat mooie blauw heeft meegekregen,
draag hem met plezier
Kom, niet zo bescheiden. Als ex-Minase eigenaar die nu een Ming heeft ben je gewoon uber cool!
Mooi verhaal met een schitterende aanwinst.
Ik snap wat je zegt over de achterkant, maar hé, dat zie je niet op de pols.
Jij snapt het. MVMT en Vincero voor gevorderden.
Ja nog zo één waar ik bitter achter m’n PC voor heb gezeten. Ik wilde die Seiji graag hebben. Of gewoon überhaupt een keer een Kurono.
Staat nog op de wishlist dus ik zal dan eens updaten, het duurde bij deze in ieder geval 2 dagen.
Zo jij hebt ook altijd pareltjes zeg. Heel vet!
Heel leuke NA en mooi foto’s! Ming wordt soms als een hype watch afgedaan, maar ik moet toch toegeven dat deze er weer enorm goed uit ziet. Toen ze nog geen GPHG award hadden gewonnen en je nog gewoon een dagje bedenktijd had om te bestellen, heb ik bijna een 17.06 Copper gekocht. En toen ging het steeds harder voor het merk en was rustig beslissen geen optie meer. Blij voor je dat je er eentje te pakken hebt gekregen.
Een prachtig en uniek horloge. Ik wens je er veel draagplezier van!
Mooi aanwinst, gefeliciteerd! Ming maakt bijzonder knappe horloges. Pareltje, deze.