NA: Mission on earth :)

Missie geslaagd! Eindelijk.

Evenals vele anderen was ik enorm enthousiast over de samenwerking tussen Swatch en Omega. Echter waren er zoveel mensen enthousiast dat de beschikbaarheid erg beperkt was. Er werden topics gestart om gezamenlijk de voorraad en beschikbaarheid te bespreken, wat een gekkigheid eigenlijk voor een plastic horloge :crazy_face:

Voor mij was het niet de moeite om vanuit midden-Nederland telkens af te reizen naar de Swatch store in Rotterdam en Amsterdam. Echter tijdens een weekend Parijs liep ik over de Champs-Élysées en besloot om even in de Swatch store naar binnen te wippen.

Maar u raadt het al, ook hier was de beschikbaarheid nul en was het antwoord dat het niet bekend was wanneer er weer nieuwe levering zou komen.

Maar ach, de Moonswatch heeft niet de hoogste prioriteit en het ging mij te ver hier boven de winkelprijs voor te betalen… Daarom dat ik het niet actief ben gaan nastreven.
Maarrr afgelopen week kwam ik onverwachts in de gelegenheid om er eentje over te nemen voor de winkelprijs :slight_smile:

Lang verhaal kort, daar was de Mission on Earth dan! Mijns inziens wel een van de mooiste, door de contrasterende kleuren. Voor 't geld is het een hartstikke leuk horloge, de band is enorm prettig en biedt de mogelijkheid om vlot en gemakkelijk te verstellen. Heerlijk ligt om de pols, ook voor mijn kleine polsmaat is het qua afmeting prima te dragen.

Tot slot, de kiekjes.

46 likes

Gefeliciteerd met je NA Daniël. Geniet ervan :+1:t2:

2 likes

Thanks Arjen :innocent:

1 like

Gefeliciteerd !!

1 like

Thanks Hans!

Moet je toch een keer gehad hebben toch :yum:

1 like

Zo is het :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst :grinning: :+1:

1 like

Gaaf en helemaal leuk als je er zolang je best voor moet doen om er 1 te vinden.
Veel plezier

1 like

Thanks Timo :slight_smile:

Idd Marc, vaak is de zoektocht naar het horloge ook een leuk onderdeel van de hobby :wink:

Leuk! Niet gek laten maken en nu een hele leuke NA.
Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd! Leuke NA! Persoonlijk vind ik het originele bandje nogal oncomfortabel op het punt waar de band door het plastic oog gaat, geeft ook zo’n dikke bult op je pols. Ze zien er wel leuk uit.

Ik draag de mijne met veel plezier op single pass NATO.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze Aardse verschijning!!
Ik wens je er een levendige tijd mee. :watch:

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Thanks man, ga er zeker van genieten :slight_smile:

1 like

Ik snap wat je bedoelt, heb er persoonlijk niet zo’n moeite mee.

Als ik een andere kleurstelling had gehad, zou ik een Omega achtige rubberband overwegen, maar hierbij vind ik 't passend.

1 like

Thanks Flo gaat goedkomen :crazy_face:

1 like

Van harte! De mijne is onderweg uit Zwitserland.

1 like

Ah tof, welke heb jij besteld :eyes:

Gefeliciteerd met je NA. Ik hoop dat je er lang plezier van zal hebben.

1 like