NA: Mist er niet iets?

Tja, je moet even uitleggen hoe het precies zit met Meistersinger. Niet iedereen heeft iets met horloges, en snappen dit dan zeker niet. Maar goed, who cares!?

Poos terug scoorde ik voor mijn vader een no1 Meistersinger. Zelf even gedragen, en eigenlijk beviel me dit prima. Ik was al even opzoek naar iets dresser achtigs, maar wat? Een keurige vintage Certina aangeschaft, maar met een formaat van een dubbeltje toch meer leuk voor de heb ipv wat ik zocht. Toch een Meistersinger…?

Tja, dan nog vinden voor een leuke prijs. Er missen tenslotte wat wijzers dus effe tam an met de prijzen. Warempel, daar kwam hij dan voorbij! Full set en in keurige staat. Niet onbelangrijk, keurige prijs! De 1Z zou mijn kant op komen.

En daar lag hij dinsdag keurig bij thuiskomst op me te wachten.
Wat een fijn ding zeg! Handopwinder, band in goede staat, hier kan ik wel wat mee :sunglasses:

43mm is wel ineens weer wat fors. Jaja zeg het maar, zeiksnor is het weer niet goed? Oke oke, het is prima zo.

Ik was al bekend met de tijd aflezen op 1 wijzer, dit zal dus geen groot probleem zijn.
De staat, het draagcomfort, de afwerking, het voldoet allemaal prima aan het doel van de aanschaf. Gewoon dragen bij een wat nettere gelegenheid!

De tijd ‘ongeveer’ waarnemen is niet altijd even handig, maar geeft natuurlijk wel wat meer rust :beers: :wink:

Bedankt voor het lezen van weer een zinloos verhaal van iemand die een horloge gekocht heeft :sweat_smile:

Pieter

49 likes

Een stel wijzers :face_with_hand_over_mouth:

Mooi klokje hoor.

1 like

Top :ok_hand:
Dat aflezen met 1 wijzer went gauw zeg ik uit ervaring :wink:

Veel plezier met deze prachtige aanwinst!

1 like

De no.1 vind ik het mooist. Die staat ook wel op mijn verlanglijstje, maar dat is nog even wachten. 43mm zou voor mij echt te groot zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar max. 38mm op dit moment.
Maar gefeliciteerd. Die ene wijzer is meestal meer dan genoeg.

1 like

Mooie aanwinst :+1:

Het aflezen met 1 wijzer gaat toch nauwkeuriger dan je zou verwachten als je het wat langer gebruikt.
Soms check ik mijn gelezen tijd wel eens op een klok in de buurt, en blijk ik er 1 min. max. naast lezen.

1 like

ik heb ze niet, maar ze hebben toch wel een leuke uitstraling,
draag hem met plezier.

1 like

Van zo’n 1-wiijzer horloge word je niet veel wijzer van.

(zei hij die precies dezelfde heeft :slight_smile: )

1 like

Gaaf horloge die Meistersinger :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Mooie MS. Ik ben zelf nu bij m’n 3e aanbeland. De vorige twee kreeg ik geen gevoel bij. Nij kijken of dat bij deze wel lukt.
Ik hoop voor jou dat t een blijver is :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd met je Meistersinger. Leuke NA . Succes met het aflezen van de tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Thanks allen!

Ik ook, maar dat is altijd maar afwachten :joy: Al ben ik niet zo makkelijk in iets wegdoen.

Kan ik begrijpen, het is vrij fors voor het model naar mijn mening, gelukkig heb ik geen kleine polsen. Anders had 38 inderdaad de beste optie geweest :wink:

1 like

Misschien, maar als het past, dan past het. Erg mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Geniet ervan.

Zelf ook fan van Meistersinger, dus prachtig

1 like

Zo is dat. En tussen een mini Certina en een Diesel ter grote van een wieldop zit gelukkig genoeg :joy:

1 like