Jeps. Hij is FIJN! Band is voor mij enige minpuntje. Maar dat is wellicht in het echte leven minder schokkend dan op foto.
Geniet er van!!
Overigens zijn die indexen echt prefect uitgevoerd of niet?
Jeps. Hij is FIJN! Band is voor mij enige minpuntje. Maar dat is wellicht in het echte leven minder schokkend dan op foto.
Geniet er van!!
Overigens zijn die indexen echt prefect uitgevoerd of niet?
Oei, MKii, verrrry nice! Absoluut top boutique watch brand! Veel plezier ervan!
Proficiat, best geslaagde hommage imho!
De achterkant is inderdaad wat saai. Gewoon een gepolijst achterdeksel met inscriptie (nummer 035 van de 182 ;))
De band kun je voor 50 dollar vervangen door een solid oyster. Maar de rivet band draagt natuurlijk wel bij aan het vintage gevoel ik ga sowieso de oyster bestellen zodat ik kan afwisselen.
Net zo saai als die van een SND, niks mis meeā¦
Gefeliciteerd!
Zou zelf geen Sub-hommage kopen en de schroeven in de band zien er, op de foto, niet heel fraai uit, imo.
Maar ik heb in de loop der jaren toch wel enthousiaste verhalen gelezen over dit merk. En jij vindt 'm te gek; daar gaat 't om! Dus, veel plezier ermee!
Ik had laatst een Stucx Bull, limited edition met zoān achterkant.
Toch een beetje minimaal
[URL=http://s1360.photobucket.com/user/Gnik51/media/verkocht%20of%20geruild/C508D91C-C811-4FBF-9337-5CBFCEB2AC19_zpse309xrfi.jpg.html][/URL]z
Dan valt de nassau nog niet tegen ik zou zelfs mān haar er in kunnen kammen (Als ik dat nog had
)
Staat je goed, Jeffrey! Komt ook mooi uit in dat fraaie heuvellandschap!
Dat is de voortuin