NA: MKii Nassau

Wereldwijd uitverkocht, maar sinds een paar dagen toch in mijn bezit! en het is echt een topper! Qua prijs/kwaliteit denk ik niet dat je snel wat beters vindt :slight_smile: (dont shoot me ;)) Van de prachtige matte wijzerplaat tot de “vintage” riveted bracelet en het double domed saffier tot de facetranden op de kast, alles is met de hoogst mogelijke perfectie gemaakt en in de USA (door 1 persoon) met de hand geassembleerd.

Specs:

Case: 316L Steel
Movement: ETA 2836-2
Dial: Black
Lume: Yes
Lens: Sapphire
Strap: Bracelet
Water Res.: 200m
Dimensions: 39.2 x 47.95mm
Thickness: 14.5 mm
Lug Width: 20 mm
Crown: 7 x 4 mm screw down
Weight: 144g on bracelet (our measure)
Warranty: yes

Voor de liefhebber nog de (lovende) review van worn&wound: http://wornandwound.com/review/mkii-nassau-review/

En tot slot wat eigen foto’s :sunglasses:










Bedankt voor het kijken!

Groet,

Jeffrey.

(De foto’s staan wat door elkaar zie ik)

22 likes

Ben niet van de sub hommages, maar deze brengt me ook aan het twijfelen! :slight_smile:
Geniet ervan, hij is mooi.

1 like

MkII maakt kwaliteit. Jammer alleen van de bizar lange levertijden (vele jaren) op sommige modellen…
Geniet er van!

1 like

Ik zie (gewoon) een duikert. Zelfs aan de kleine kant. Die noppen / schroeven die uit de band steken, hoort dat zo?

1 like

@Jeffreyh1984
Mooie aanwinst! Kwaliteit zal wel dik in orde zijn.
Bill Yao van MkII lijkt wel OCD te hebben als het op het uitbrengen van horloges uitkomt. Waardoor levertijden soms met jaren opschuiven :smile:
Prachtige Hommage aan de eerste Subs, zal met deze afmetingen wel goed op je pols vallen, alvast heel veel draagplezier toegewenst met deze topper :thumbsup:

1 like

de sub is ook ‘gewoon’ een duikert. ik denk dat het hem net daarin zit. een duiker die toch erg elegant en bescheiden is.

de sub is ook maar 40mm… inderdaad niet zo voor de grote pols, maar op bv 17cm vind ik dit prima

1 like

Heel vet ding! Echt voor de fijnproever​:+1:t2::+1:t2:

1 like

Van Harte Gefeliciteerd met deze prachtige duiker

1 like

Geweldig mooi!

1 like

Ja schitterend! Super mooie afwerking :ok_hand: Gefeliciteerd!

1 like

Gelukkig maar, want dat is ook precies wat het is :wink:

Ja, goede vangst! Het is een mooi horloge :thumbsup:

1 like

Hij draagt eigenlijk nog verrassend groot. Maar met mijn polsen van 17,5cm is dat ook niet zo gek :wink: Ik ben er wel achter dat ik zeker niet groter moet gaan dan 42mm en dat 40mm voor mij eigenlijk ideaal is.

3 likes

mooi klokje

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

Mooie klok

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Echt een horloge van een liefhebber voor een liefhebber. Dus geniet ervan!

1 like

topper geniet ervan!

1 like

Is een leuke hommage, maar voor mij meer ook niet.
Ik vind die band wel apart, met die rivets, in elk geval een poging tot originaliteit.
Is de achterkant echt zo als op de foto? Wel erg saai. Had die ene persoon die m in elkaar heeft gezet in elk geval zijn handtekening er even op kunnen zetten. :wink:

1 like