NA: MM300 Carribean Blue in Nederland - MM300 vs Crafter Blue

Paar maanden terug kondigde CB een pré order aan voor de CB03 aan. Een rubberen strap dat speciaal is ontwikkeld voor de MM300. Na mijn goede ervaringen met de CB voor de gele Sumo … uiteraard direct ingeschreven en een kleine Pre order korting gekregen. Natuurlijk weer uitverkocht! Doen ze toch weer goed he.

Conclusie … JUST P E R F E C T :raised_hands: Kijk zelf maar!

Natuurlijk bij de meester (Rob van Monsterwatches) een extra Seiko MM300 sluiting opgehaald, want ik hou niet van te veel gepiel.

Wat een perfectie :heart_eyes:

Pocketshot op mijn slippers … gewoon omdat het kan :joy:

Natuurlijk mag een wristshot niet ontbreken. Er zijn leden die dat nog steeds niet snappen :stuck_out_tongue:

En dat het klapstuk van 2016 … de SLA015 (200 stuks voor Europa, alleen in Dld geleverd) en SLA013 (200 stuks voor Azië). Via mijn ‘machtige’ HF vrienden :scream: onmiddellijk toegeslagen toen een Duitse handelaar deze aanbood op UF. Het heeft 2 weken geduurd voor ik het horloge had … stress :fearful:

Een tropische verrassing als deze Carribean Blue hoef ik niet over na te denken. In het echt natuurlijk veeeeeel mooier :heart_eyes:

Bedankt voor het kijken :blush:

67 likes

Oef die blauwe is gaaf…:ok_hand:

1 like

BAM Seiko GEWELD!!!

1 like

:punch:

1 like

Lekker man! Die plaat van de SLA015 knalt m’n scherm af!

gr, HJR

1 like

Heel apart die blauwe, even op me in laten werken…

1 like

Die SLA015 is echt prachtig :heart_eyes:

1 like

De rubberen band ziet er geweldig uit!
De blauwe SLA is inderdaad apart , misschien mooier in het echt dan zo op de foto

1 like

Die blauwe is fantastisch !

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

die rubberen strap is geweldig!

Leuke klok ook die blauwe, maar sluit me aan bij @Ronald: Wellicht istie in het echt mooier dan op de foto…

2 likes

We gaan gewoon met z’n allen op de koffie bij @Sprinter :smiley: , even gluren naar de SLA

3 likes

Nice, veel plezier ermee!

1 like

… kwijl

1 like

Prachtig, Gio!

1 like

Beide erg geslaagd! Gefeliciteerd! De wijzers op de sla015 vind ik erg mooi, mooier dan bij de normale 300. En dat blauw, super!!

1 like

Mijn beste,

Idem dito!!
Het heeft ook op mij, een bijna magische uitstraling. :heart:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie aanvullingen weer, de Crafter Blue en die geweldige SLA! Die blauwe wijzerplaat is echt super cool!:sunglasses: Gefeliciteerd, man!

1 like

Ik heb onlangs 1 zwarte rubber strap voor mijn Sumo besteld en er 2 ontvangen… :neutral_face:

Dus ik heb er 1 over.

Anyone??? Anders moet ik een tweede Sumo kopen, net nu ik mijn collectie wil uitdunnen… is ook zo wat. :grin:

3 likes

Band is echt supergaaf! Ook maar eens een bestellen.

1 like