Nope. Not me (check maar ). Maar ik heb natuurlijk ook een bovengemiddeld goede smaak!
Gefeliciteerd Gio!! Dacht dat ik de enige in Nederland was die hem had Geniet ervan, hij is zoooo mooi
Niets menselijks is de gemiddelde HF’er vreemd, zo ook opportunisme en meeloperij. Ik heb het ook wel eens andersom gezien. Iedereen was helemaal fan van de Oris Aquis date 43mm en nog geen twee maanden later volgde een massale dump.
Tag liefhebber. Goede smaak.
De blauwe lijkt me leuk voor vakantie naar zonniger oorden…
Die band ga ik ook maar eens bestellen denk ik…
222 stuks voor Thailand Gio
He dat herken ik, was ook zo’n meeloper die de Aquis kocht en snel daarna weer dumpte. Maar ik ben wel een “spijtoptant” en blij dat ik weer een mooie Aquis terug heb. Die gaat nooit niet meer weg. Voorlopig. Dan. Dus.
Oh, je bedoelt 1.500 keer een horloge kopen dat je na twee dagen alweer zat bent?
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald
Nee, sorry. Ik wil niet perse consequent zijn, of dwars, maar…
Ik vond het niks en ik vind het niks…
Sorry Gio, maar in het zwart is hij prima, ofschoon ik dan ook wel mooiere Seiko duikers ken, maar in het babyblauw doet het mij weinig en wat het doet…
De MM300 is natuurlijk prachtig, de band en sluiting een perfecte aanvulling maar ik had nooit gedacht dat ik het BB (babyblue) van de SLA015 zo mooi zou vinden. Wellicht niet op zichzelf maar in combinatie met de zwarte bezel en de prachtig stalen band (vooral de gepolijste zijkanten van het middelste deel van de link) geeft een wonderschoon effect. Kost wat maar dan heb je ook wat
Vreselijk veel plezier er mee!
Prachtklokken!!!
Inderdaad ik vond er eerst ook niks aan vooral de kleur beviel me niet maar nu ik hem weer zie vind ik het een pracht klok. Niets veranderlijker dan een mens
Die SLA015!! Die is toch wel heel mooi hoor.