NA moderne Invicta vintage

Erg mooie en spannende wijzerplaat zo te zien …
Ga het merk eens wat beter bekijken

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Wat een gave plaat zeg!

1 like

Heel mooi!

1 like

Prachtig exemplaar met een bijzondere wijzerplaat, Kasper!

1 like

Bijzonder klokje, nooit eerder gezien deze. Geniet ervan Kasper!

1 like

Ik ga eens kijken of ik thuis nog iets heb liggen. Ben benieuwd wat voor bandje het beste hierop zou staan.:blush:

3 likes

Denk dat hij veel donkere banden kan hebben!

1 like

Ik weet dat dit niet exact dezelfde is. Maar wel vergelijkbaar. Alleen met een Zwitsers uurwerk en COSC gecertificeerd. Alleen nog een beetje afdingen omdat hij waarschijnlijk niet compleet met certificaat, doos, etc komt.

Laat maar ik was ff in de veronderstelling dat de afmetingen exact hetzelfde waren. Sorry…

1 like

Dit is toch gewoon een NH35A uurwerk? Modelnummer 25214 toch? Die zijn niet COSC lijkt mij, en ook niet Swiss Made

1 like

Ik had het over een ander horloge. Maar vergiste mij in de afmeting. Die is namelijk paar mm groter, het model met uitzondering van de plaat leek identiek.

Ik heb die inderdaad.

Pro diver heeft in veel gevallen mineraal wat inderdaad sneller krast. Zelf nog nooit een kras gehad op saffier of flame fusion. Volgens mij kan dat ook niet zo makkelijk.

U vraagt wij draaien… nouja goed een poging van mijn kant… ben niet zo’n goede fotograaf.:neutral_face:

10 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Oke. Ik ben jaloers. Op een Invicta. :sleepy::shushing_face:

1 like

Serieus gewoon een heel mooi horloge :ok_hand: congrats

Edit; betrap mezelf dat ik gewoon naar deze invicta blijf staren. Nou moet wel bekennen dat de wijzers wel heel fragiel en een tikje kort ogen in relatie tot de best forse wijzerplaat. Maar wel weer mooi geblauwde wijzers. :thinking:

1 like

Thanks! Ziet er goed uit! Zowel de wijzerplaat als de foto’s!! :ok_hand:

1 like

Mooi horloge en goed gefotografeerd Kasper!

1 like

Mooi en bijzonder horloge, veel plezier ervan.:star_struck:

1 like