Lekkere klok vind ik. Mooie wijzerplaat,
blauwe wijzers
,
flame fusion glas,
42mm,
massieve endlinks.
Foto’s:
Lekkere klok vind ik. Mooie wijzerplaat,
blauwe wijzers
,
flame fusion glas,
42mm,
massieve endlinks.
Foto’s:
Ik vind dit serieus een erg mooi horloge.
Dress en toch ingetogen speels.
Die dail is geweldig, doet vast veel met het licht spelen.
Geniet ervan.
Sorry man. Vind m niet heel mooi. Wel leuk om eens een moderne Invicta te zien die -voor mij- wel een origineel ontwerp heeft.
Fijn dat jij er blij mee bent.
Heel mooi klokje Kasper, was er zelf ook naar op zoek maar hij is helaas niet meer in productie begrijp ik
Veel plezier er mee!
subliem, gewoon prachtig
die mag je nooit meer weg doen!
straks wil ik ook nog een invicta
in ieder geval, mooi…mooi…mooi
leuk! mooie aanwinst.
Wat is dat flame fusion glas ? ik heb het ook op invicta’s, maar heb me er nooit in verdiept. Het krast wel makkelijk op mn pro diver bijv.
Ik geloof zelf niet dat ik dit ga zeggen, maar ik vind deze Invicta mooi!! Ik ben zelfs geneigd te gaan zoeken…
Ik heb gezocht maar kan hem niet zo snel vinden… En daar baal ik nog van ook…
Hij is mooi !
Ik ben heel benieuwd hoe deze op leer staat…
ben ook best wel benieuwd…
Mooi horloge!
Wannabe saffier.
Heel veel plezier ermee gewenst Kasper!
Invicta has boldly stepped into the fire and re-emerged with yet another technical achievement. Now being featuring in Invicta watches is our latest Trademark for synthetic crystals, Flame Fusion. In a process utilizing high heat, high pressure and an Aluminum Oxide combination, the mineral (glass) and Sapphire properties are fused together. This unique fusion of the two materials results in the impact resistance of a standard mineral crystal and offers the scratch resistance of the Sapphire. Flame Fusion is one more way in which Invicta continues to set new, superior standards, making our timepieces the exception to any rule.
Ofwel mineral glass met een saffier coating(?)
En ohja gefeliciteerd met je NA het doet me een beetje denken aan een bepaald model Oriënt die ik nu zo snel niet kan vinden
Ik vind t serieus een gaaf horloge, mooie wijzerplaat zeg! Alleen een beetje groot voor mijn kinderpolsjes maar verder echt wel nice Kasper!
Gefeliciteerd . Mooi ook op leer denk ik
Ziet er goed uit, gefeliciteerd.
Tikje Presage idee. Dan toch maar de Seiko voor mij.
Ha Kasper, mooi horloge man. Hoe kom je er iedere keer weer aan.
Soms gewoon mazzel.
Ziet er wel leuk uit. Jammer dat hij 42mm is en dat er geen indicies zijn voor de seconden.
Ziet er goed uit! Zou wel eens wat macrofoto’s van de wijzerplaat willen zien, ziet er zo op het eerste gezicht heel mooi afgewerkt uit!